سه‌شنبه, می 21, 2024
برترین

جدیدترین قهرمان لیگ افسانه ها تنها چند روز پس از رونمایی دوباره طراحی شد

ریوت گیمز در اقدامی که یادآور بازطراحی لایو اکشن بدنام Sonic the Hedgehog است، در پاسخ به انتقادات طرفداران مجبور شد ظاهر جدیدترین قهرمان لیگ افسانه‌ها، اسمولدر را تغییر دهد. پس از افشای آن، طرفداران به این نکته اشاره کردند که چهره اژدهای کوچولو به طرز آزاردهنده‌ای انسانی به نظر می‌رسد و طرحی دارد که با دیگر اژدهایان موجود در جهان LoL سازگاری ندارد.

اسمولدر، نوپا آتشین، در 4 ژانویه معرفی شد یک ADC جذاب که یادگیری و سرگرمی نیز آسان خواهد بود. طراحی زیبای اژدهای کوچولو ممکن است بیش از حد گرفته شده باشد، زیرا طرفداران بلافاصله از افکت دره عجیب و غریب چهره انسان مانند اسمولدر انتقاد کردند و آن را با طرح اصلی لایو اکشن سونیک مقایسه کردند.

طرفداران در مقایسه این طرح به بچه اژدهاهای دیگر لیگ کانن اشاره داشت، مانند: به عنوان مثال، همراه تریستانا، مربی اژدها، ریگل، خاطرنشان کرد که طرح‌های قبلی همیشه زیبایی را با ویژگی‌های دراکونیکی متمایز مانند فلس‌ها و پوزه‌های نوک تیز متعادل می‌کردند. آ تعداد هنرمندان طرفدار بازطراحی‌های Smolder خود را منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های انسانی کمتری به او می‌دهد.

تقریباً یک روز بعد، مدیر محصول Riot Lexical از طراحی مجدد صورت اسمولدر با پوسته پوسته شدن، بافت، خطوط سخت و تغییر در شکل چشم‌های او برای برجسته کردن ویژگی‌های اژدهای او خبر داد. در حالی که هیچ تغییری در خود مدل ایجاد نشده است، به‌روزرسانی‌های بافت کمک زیادی به جبران دره عجیب و غریب طراحی اصلی می‌کنند.

اسمولدر در Summoner’s Rift با پچ 14.3 ظاهر می شود که در 7 فوریه منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *