یکشنبه, می 5, 2024
برترین

درز Sims 4 تایید می کند که اسب ها بالاخره وارد بازی می شوند

اسب ها از زمان گسترش بازی The Sims 3 Pets در سال 2011 در The Sims ظاهر نشده اند، اما طرفداران برای بازگشت آنها هیجان زده هستند. ظاهراً پس از انتشار یک تیزر رسمی که از بازیکنان خواسته بود تا کنترل را به دست بگیرند و بلافاصله پس از لو رفتن اسکرین شات ها و کاور آرت در Steam، یک DLC با محوریت اسب برای The Sims 4 تایید شده است.

اکانت رسمی سیمز در توییتر یک ویدیوی تیزر کوچک با تصاویری به سبک غربی به اشتراک گذاشت که نوید یک “بسط ریشه” را می‌داد و از بازیکنان می‌خواست که “زمین را در دست بگیرند”. پست دیگری با لینکی به تریلری که قرار است صبح پنجشنبه پخش شود، نوشته بود: «به زودی برای خبرهای خوب هیجان زده شوید».

گویا این تایید کافی برای یک نسخه جدید با محوریت اسب نیست، اما درزهایی منتشر شده است که ادعا می کنند از صفحه رسمی Steam بازی آمده است. این تصاویر در زمان نگارش مقاله دیگر در Steam ظاهر نمی شوند.

همانطور که پست شده است Reddit و انجمن سیمز در صفحه هواداران، فاش‌شده‌ها حاوی اسکرین‌شات‌هایی با اسب‌ها و صحنه‌های مزرعه در یک محیط بیابانی غربی است که با مضامین موجود در تیزرهای رسمی مطابقت دارد. علاوه بر اسب‌ها، گسترش شبیه‌سازی مزرعه امکان پرورش گوسفند و بز کوچک را نیز فراهم می‌کند و شهدسازی را که آخرین بار در The Sims 3 معرفی شد، دوباره معرفی می‌کند.

شبیه به توسعه Cats and Dogs، اسب‌ها در The Sims 4 را می‌توان در Create a Sim سفارشی کرد و همچنین می‌توان آنها را نجات داد، خریداری کرد یا از اسب‌هایی که در مزرعه خود دارید، پرورش داد.

این تریلر رسمی زیرا گسترش جدید در 22 ژوئن ساعت 10 صبح به وقت محلی نمایش داده می شود. با توجه به محتوای فاش شده، این گسترش قرار است در تاریخ 20 ژوئیه برای همه پلتفرم ها راه اندازی شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *