سه‌شنبه, می 7, 2024
برترین

ممکن است دیزنی به زودی فیلم ها و نمایش های بیشتری را از دیزنی پلاس یا هولو حذف کند

همین چند سال پیش، بسیاری از ما ساده لوحانه بر این باور بودیم که سرویس‌های استریم به‌عنوان کتابخانه‌های در حال گسترش محتوا عمل می‌کنند که می‌توانیم در هر زمانی برای تماشای برنامه‌ها در اوقات فراغت خود به آن‌ها بازگردیم. سپس، سال گذشته، برادران وارنر دیسکاوری اولین موفقیت بزرگ را با The Great Write-Down منتشر کرد. دیزنی ماه گذشته از این روند پیروی کرد و اکنون می گوید که چیزهای بیشتری در راه است. تنوع گزارش ها.

پیش‌بینی می‌شود دیزنی پس از لغو نمایش‌ها و فیلم‌هایی مانند Willow، Y: The Last Man، Dollface و The Mysterious Benedict Society، ۱.۵ میلیارد دلار در محتوا دچار اختلال شود. این عددی غیرممکن است که بتوان آن را نادیده گرفت — این صرفه جویی معادل تعداد انگشت شماری از فیلم های مارول است. در نتیجه، گزارش‌ها حاکی از آن است که دیزنی همچنان به بررسی محتوا در دیزنی+ و هولو ادامه می‌دهد و «در حال حاضر پیش‌بینی می‌کند که محتوای اضافی تولید شده از DTC و سایر پلتفرم‌ها تا حد زیادی در باقیمانده سه ماهه سوم مالی حذف شود.» این احتمالاً حدوداً خواهد بود. 400 میلیون دلار به معنای آسیب های بیشتر مربوط به محتوای تولید شده (عمدتا فیلمنامه های تلویزیونی و فیلم) است.

از زمانی که نتفلیکس برای اولین بار شروع به ایجاد محتوای استریم برای پلتفرم خود کرد، کتابخانه های سرویس استریم به طور پیوسته رشد کرده اند. با این حال، افراد زیادی به سرویس‌های استریم پیوسته‌اند که رشد به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. فقط این تعداد نیست جدید مشتریان مثل قبل این در مورد حفظ کاربران موجود و بازگرداندن دیگرانی است که به خدمات دیگر تغییر مکان داده اند.

یک راه مطمئن تر برای افزایش شکاف بین هزینه و درآمد، تمرکز بر یافتن راه هایی برای کاهش هزینه ها در باطن است. به تعویق انداختن محتوایی که دیزنی معتقد است هزینه بیشتری از ارزش آن دارد، به این معنی است که شرکت مجبور نیست مابقی به بازیگران و نویسندگان پرداخت کند (این دو در حال حاضر به دلیل دستمزد بهتر در اعتصاب هستند) و همچنین مجبور نیست حق امتیاز را بپردازد. به طرف های خارجی

باب ایگر، مدیر عامل دیزنی در آخرین اعلامیه درآمد دیزنی گفت که “اطمینان دارد که ما در مسیر درستی برای سوددهی بلندمدت استریم هستیم” و این شرکت “حجم محتوای تولیدی و محتوای خود را منطقی خواهد کرد.” “بیایید هزینه کنیم.” ایگر همچنین از دیزنی انتظار دارد که قیمت سرویس دیزنی + خود را افزایش دهد تا “ارزش محتوای ارائه شده ما را بهتر منعکس کند.”

احتمالاً می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری از این نوع باشیم، نه فقط از برادران وارنر دیسکاوری و دیزنی، بلکه از شرکت‌هایی مانند آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس، و به دنبال آن گزینه‌های جدیدتری مانند Peacock و Paramount+ در سال‌های آینده که به دنبال حفظ سود هستند. کند شدن رشد .

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *