شنبه, می 4, 2024
اخبار

وحشی Diablo IV حشره مقادیر نامقدسی از باس تولید می کند

برحذر بودن، دیابلو IV ماجراجو، زیرا شایعات تاریک از یک جانور وحشتناک با قدرت بزرگ صحبت می کنند که می تواند تعداد زیادی کلون بد خلق کند و شما را کاملاً نابود کند. دروغ نیست! من دیده ام که این اتفاق برای بسیاری از مردم افتاده است و همه برای گفتن داستان برنگشته اند.

دیابلو IVپرتاب نسبتاً بدون حادثه و روان بود، که در واقع در سال 2023 چشمگیر و خبرساز است. اما نه یک بازی، به خصوص یک بازی تازه از فر و بزرگ به عنوان دیابلو IV، می تواند در شرایط عالی شروع شود. البته در جدیدترین اکشن RPG بلیزارد باگ ها و مشکلات دیگری نیز وجود دارد. و شاید خنده دارتر از همه دشمنی به نام دارسل است که می تواند ده ها نفر از خود را تخم ریزی کند – و اغلب به نظر می رسد که چنین می کند.

که در دیابلو IV یک تلاش جانبی بسیار آسان و نه چندان هیجان انگیز وجود دارد به نام “تصنع دزدیده شده” در منطقه اسکاسلن. کوئست جانبی کوتاه از شما می‌خواهد یک شرور بزرگ را شکار کنید، او را بکشید، طلسم رون او را بگیرید و او را به کسی برگردانید. این تلاش معمولی شما برای واکشی بازی های ویدیویی است، که احتمالاً بیش از آن چیزی که در این مرحله به خاطر دارید، تغییراتی را انجام داده اید. با این حال، در حال حاضر یک اشکال با Stolen Artifice وجود دارد که باعث می‌شود کلون‌های رئیس کوئست – دارسل – تقریباً بی‌پایان تولید شوند و مشکلاتی را ایجاد کنند.

شیزا / کولاک

در Reddit و یوتیوب، بازیکن هستند به اشتراک گذاری کلیپ های Darcel spawning 20 یا نسخه های بیشتر از خودتان در چند ثانیه. این کلون ها همه به اندازه نسخه اصلی قدرتمند و کشنده هستند و – مانند یک دسته اهریمنی از ملخ ها – می توانند به سرعت حتی قدرتمندترین بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهند.

“من قصد داشتم دارسل را بکشم و او حدود 200 نفر بودند، باشه؟” یک کاربر در سایت رسمی بلیزارد پست کرده است دیابلو انجمن ها. یه بازیکن دیگه به شوخی یک کلیپ از اشکال را در دیابلو subredditوی افزود که آنها «انتظار آن را نداشتند دیابلو IV [to be] خیلی سخت” و اینکه “یک دارسل برای من خیلی زیاد است”.

کوتاکو در مورد این خطا با بلیزارد تماس گرفت.

برخی از بازیکنان گزارش می دهند که دارسل برای همیشه ظاهر می شود و باعث تصادف می شود یا تکمیل کوئست را غیرممکن می کند. برخی به اندازه کافی خوش شانس بودند که دارسل، هیولای ابدی را با کشتن دارسل اصلی قبل از اینکه بتواند نسخه های بسیار زیادی از خود تولید کند، شکست دادند.

در حالی که تماشای این باگ بسیار خنده‌دار است، می‌توانم تصور کنم که شخصی در نقش یک شخصیت حالت هاردکور (که تنها یک فرصت برای زندگی کردن دارد و برای همیشه پس از مرگ ناپدید می‌شود) این جستجوی حشره‌دار را پیدا می‌کند و همانطور که متوجه می‌شود، دیروقت از ترس جیغ می‌زند. در آستانه نابودی توسط ارتش کلون دارسل. ریپ به این روح های بیچاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *