چهارشنبه, می 1, 2024
برترین

نه، فلش واقعاً DC Universe را ریست نمی‌کند

فلش بیش از یک سال است که به دلیل مسائل حقوقی مختلف مربوط به ستاره ازرا میلر تحت نظر بوده است. این بازیگر دو بار در هاوایی به اتهام آزار و اذیت و تجاوز دستگیر شده است، پس از اتهام سرقت از منزل مجرم شناخته شد و او از جمله به آزار یک خردسال متهم شد. خردسال مورد نظر که اکنون بالغ شده است، ادعای مراقبت را رد می کند. در آگوست 2022، میلر اعلام کرد که به دنبال درمان برای “مسائل پیچیده سلامت روان” هستند. اواخر ژانویه، استودیوی فلش برادران وارنر اعلام کرد که پشت این بازیگر هستند. در اینجا می توانید در مورد مشکلات پیرامون میلر بیشتر بخوانید.

تلاش دی سی برای تکرار تسلط مارول در باکس آفیس با دنیای مشترک خود برای مدت طولانی تری نسبت به آن ها متوقف شده است – البته اگر تا به حال شده باشد – و The Flash مدت هاست در مورد اینکه آیا یک راه نجات می تواند به آرامی شروع مجدد کل فرنچایز با استفاده از زمان باشد، حدس زده می شود. مسافرت رفتن. و حتی پس از دیدن فیلم، ممکن است وسوسه شوید که این چیزی است که اتفاق افتاده است.

اما شما اشتباه می کنید. شاید.

هشدار: این مقاله حاوی بزرگترین اسپویل های فلش است.

خلاصه داستان The Flash به شرح زیر است: پس از نجات قهرمانانه دوازده نوزادی که از پنجره بیمارستان افتاده بودند، بری آلن بالا می رود و اکنون می تواند آنقدر سریع بدود که در زمان سفر می کند. بنابراین او به دوران کودکی خود می دود، از مرگ مادرش جلوگیری می کند و سپس سعی می کند به زمان حال بازگردد. اما به نظر نمی رسد که او کاملاً موفق به رسیدن به آنجا شود – و سپس یک چهره تاریک از Speed ​​Force او را به واقعیت باز می گرداند.

او در گذشته، حول و حوش وقایع مرد فولادی است. ژنرال زود برای جستجوی یک کریپتونی گم شده – کارا، مستعار سوپرگرل، در این جهان ظاهر می شود – و به غیر از آن، هیچ ابرقهرمانی وجود ندارد که بتواند در مقابل زود و عواملش بایستد. نه زن شگفت انگیز، نه آکوامن، نه سایبورگ. و هیچ فلش از آنجایی که بری جوانتر می خواست با آیریس وست قرار بگذارد به جای اینکه در جایی باشد که قدرتش را به دست می آورد. اما بری پیر می تواند کمک کند.

بنابراین در حال مبارزه با Zod و دیگر کریپتون‌ها، دو فلش داریم (یکی از آنها کاملاً جدید است)، یک سوپرگرل که مدت‌ها در زندان روسیه بوده و یک بتمن که ده‌ها سال بزرگ‌تر از آن چیزی است که بری می‌شناخت.

بچه های خوب اینجا برنده نمی شوند. Zod سوپرگرل را می کشد، بتمن با بت وینگ تصادف می کند و منفجر می شود و بری جوانتر تصمیم می گیرد سفر در زمان را امتحان کند. اما هیچ کاری که انجام نمی دهد جواب نمی دهد. سوپرگرل همیشه می میرد و زود همیشه همه روی زمین را می کشد. با این حال، بری جوان‌تر برای مدت طولانی تلاش می‌کند – به اندازه‌ای که تمام واقعیت در هر جهان شروع به فروپاشی کند، همانطور که در گوی‌های CGI احمقانه پر از BATHEM‌های گذشته و ابرانسان‌هایی که در خشونت سرعت با هم درگیر می‌شوند، می‌بینیم.

بری اصلی ما از بری دیگر التماس می کند که متوقف شود، اما او گوش نمی دهد. با این حال، در نهایت، نسخه دیگری از این آلتو بری، که مربوط به چرخه بی‌پایان شکست در متوقف کردن زود بود، در Speed ​​Force ظاهر می‌شود، این التماس‌ها را می‌شنود و خود بزرگترش را خاموش می‌کند. این همه نسخه‌های بری را از آن جهان غیر لیگ عدالت می‌کشد و به Zod اجازه می‌دهد تا تمام بشریت را در آن جهان از بین ببرد. و در حالی که کسی باقی نمانده است که سعی کند پس انداز کند، بری می تواند تلاش کند به خط زمانی قبلی خود بازگردد.

در ابتدا به نظر می رسد که او ممکن است موفق شده باشد، اما شکاف ها به سرعت خود را نشان می دهند: پدرش که به اتهام کشتن مادر بری در زندان است، بر اساس شواهدی که در جدول زمانی قدیمی وجود نداشت، درخواست تجدید نظر او را برنده می شود. و سپس هنگامی که بری سعی می کند با دوست قدیمی خود بروس وین صحبت کند، متوجه می شود که قطعاً هنوز خانه نیست. زیرا در این جهان، جورج کلونی بتمن است.

تصاویر برادران وارنر

صحنه پس از اعتبار بخشی دیگر از اطلاعات مهم را به ما می دهد: آکوامن در اینجا وجود دارد، و او دقیقاً همان آکوامنی است که قبلاً می شناختیم.

این یک داستان واقعاً باز است، بنابراین نمی توان با اطمینان گفت که همه آن در حال حاضر چه معنایی دارند. اما به نظر کاملاً واضح است که چیست نه معنی: اینکه ما در خانه دائمی جدید آیه فیلم دی سی فرود آمده ایم. در حالی که می توان تصور کرد که کلونی، بازیگر نقش در «بتمن و رابین»، دوباره برای نقشی به اندازه نقش های کیتون و افلک در «فلش» شنل بر تن کند، اما احتمال کمی وجود دارد که او در واقع همان بتمن باشد. از آینده این سریال در حالی که برنامه ها می توانند تغییر کنند، جیمز گان، رئیس دی سی، چند ماه پیش گفت که آنها کسی را برای بتمن بعدی خود می خواهند. که هنوز این نقش را بازی نکرده استو کلونی قطعا اینطور نیست.

از سوی دیگر، کلونی نام بسیار خوبی برای بازسازی فرنچایز خواهد بود. و در حالی که او مطمئناً در سه دهه گذشته بتمن و رابین – مسلماً بدترین فیلم بتمن – را مسخره کرده است، این او را از تلاش مجدد با ذهن‌های خلاق بسیار متفاوت باز نمی‌دارد.

با این حال، اگر کلونی به طور واقع بینانه به عنوان بتمن جدید برای جایگزینی بن افلک در آیه فیلم دی سی بازمی گشت، احتمالاً از منابع خبری دنیای واقعی می دانستیم.

پس اینجا چه خبر است؟ فعلا: اصلاً هیچی. فلش هیچ تغییری را در وضعیت موجود فرنچایز دی سی فراتر از معرفی Multiverse منعکس نمی کند. این چیز کوچکی نیست، اما در واقع واقعیت را فراتر از این فیلم تغییر نمی دهد. برای مثال، بتمن بن افلک از وجود نوشته نشده است – جهانی که بری از آن آمده است، هنوز وجود دارد، بدون فلش.

بنابراین چیزی که ما در نهایت با بیت کلونی به پایان می‌رسانیم، یک تیزر برای دنباله‌ی آن است که به فلش ظاهر یک راه‌اندازی مجدد اسلایدر می‌دهد، که در آن بری باید از بعد به بعد بپرد و امیدوار باشد که پرش بعدی او را به خانه بازگرداند. راستش را بخواهید، این یک ایده عالی برای فیلمی است که می تواند تاثیر زیادی بر آینده دنیای توسعه یافته دی سی داشته باشد.

این به نوعی نکته‌ی فلش است: این به تنهایی چیزی را در مورد فرنچایز بزرگ‌تر DC تغییر نمی‌دهد، به جز ارائه چارچوبی که به فیلم‌های آینده اجازه می‌دهد تا در صورت تمایل استودیو، وضعیت موجود را به طرز چشمگیری تغییر دهند. مانند لوکی مارول نیست، جایی که معرفی چندجهانی خود یک رویداد محرک برای داستان بزرگتر کانگ فاتح بود. در مقابل، The Flash صرفاً در حال تنظیم همه چیز است تا استودیو DC اصلاح شده بتواند بعداً هر خط داستانی بزرگ جدیدی را که می خواهد آغاز کند. این درها را به روی بسیاری از مسیرهای احتمالی جدید باز می کند، اما منتظر است تا شخص دیگری تصمیم بگیرد که ما کدام مسیر را طی کنیم.

در ضمن، آنها نمی‌خواهند که شما با همه چیزهایی که فیلم آکوامن در صحنه پس از فیلم‌برداری درباره آن است، عرق کنید. در این صحنه، بری به آرتور می‌گوید که با وجود اینکه با تمام این بتلان‌های متفاوت آشنا شده است، اما هر آکوامن دقیقاً یکسان است. فقط برای اینکه بدانید، وقتی Aquaman and the Lost Kingdom اواخر امسال منتشر می‌شود، دیگر لازم نیست نگران این باشید که در کدام جهان قرار گرفته است – در هر صورت همینطور خواهد بود!

عرق نکردن شاید بهترین ایده برای همه ما باشد، زیرا هنوز برای روسای جدید استودیو دی سی، جیمز گان و پیتر سافران، خیلی زود است که برنامه های کلی خود را برای دیدن ما نهایی کنند. بر عهده گرفت. بنابراین باید مدتی منتظر بمانیم تا ایده ای از آنچه واقعاً در دنیای DC می گذرد به دست آوریم. احتمالاً تا زمانی که فیلم شایعه شده بتمن را ببینیم، که ظاهراً تحت مراقبت اندی موشیتی، کارگردان The Flash خواهد بود.

داستان کمیک این فیلم که بر اساس آن ساخته خواهد شد، The Brave and the Bold، پسر بروس وین، دامیان را به عنوان رابین و وارث نقش بتمن معرفی می کند. اگر کلونی فراتر از این فیلم کوتاه، در نقش بروس باقی بماند، این یک خط داستانی تک فیلمی قابل قبول برای او است که می تواند دامیان وین را به عنوان فرنچایز اصلی بتمن دی سی به ارمغان بیاورد. و با در نظر گرفتن این موضوع، این فیلم بتمن می‌تواند به‌عنوان دنباله‌ای مستقیم برای فلش باشد، و همچنین بازنشانی فرنچایزی است که ما فکر می‌کردیم فلش باشد.

اما بخش های زیادی در حال حرکت هستند و ما هنوز اطلاعات کافی در مورد هر کدام نداریم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *