جمعه, می 3, 2024
مقاله

اسکوئر انیکس می گوید که فروش Final Fantasy 16 “بسیار قوی” بوده است

اسکوئر انیکس در مورد فروش Final Fantasy 16 اظهار نظر کرده و مدعی شده است که آنها “بسیار قوی” بوده اند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، انحصاری PS5 در کمتر از یک هفته 3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. با این حال، این موضوع در مقایسه با دو بازی اصلی قبلی Final Fantasy این شرکت: Final Fantasy 15 و Final Fantasy 7 Remake، بحث های آنلاین را برانگیخت.

اسکوئر انیکس اکنون بیانیه ای در این مورد منتشر کرده است IGNو به تفاوت پایه نصب بین PS4 و PS5 اشاره می کند.

اسکوئر انیکس گفت: «با عرضه 38 میلیون کنسول PS5 در سراسر جهان (تا 31 مارس 2023)، فروش Final Fantasy 16 چند روز پس از انتشار در 22 ژوئن 2023 از 3 میلیون دستگاه در سراسر جهان گذشت.

با توجه به آمار فروش بازی تحسین‌شده Final Fantasy 7 Remake و تفاوت در اندازه پایه نصب پلی‌استیشن 4 در زمان انتشار این عنوان، می‌توان دریافت که نرخ پیوست Final Fantasy 16 با توجه به پایه نصب PS5 بسیار بالاست.»

اسکوئر انیکس نسبت به نتایج فروش اولیه بازی Final Fantasy 16 بسیار مثبت است و ما به اجرای ابتکارات متعدد برای تشویق افراد بیشتری به بازی ادامه خواهیم داد.

در مقایسه، Final Fantasy 7 Remake 3.5 میلیون نسخه در چهار روز فروخت و پس از چهار ماه به مرز 5 میلیون رسید، اما در پایان چرخه عمر PS4 منتشر شد. Final Fantasy 15 در روز اول 5 میلیون نسخه فروخت، اما یک نسخه بین پلتفرمی بود.

همچنین شایان ذکر است که این اولین بازی Final Fantasy است که از نظر سنی رتبه بندی می شود که ممکن است بر فروش تاثیر بگذارد.

اسکوئر انیکس به شدت از فروش خود انتقاد می کند و اغلب اهداف متورم را تعیین می کند. در اوایل سال جاری، در یک ارائه مالی، این شرکت نه تنها ادعا کرد که فروش Forspoken “ضعیف” بوده است، بلکه بسیاری از بازی‌هایی که در سال گذشته عرضه شده‌اند نیز همینطور هستند.

پیش از این، این شرکت می‌ترسید که استودیوهای غربی‌اش فروش بازی‌های ژاپنی‌اش را «آدم‌خواری» کنند و منجر به فروش آن استودیوها شود.

در مورد آینده Final Fantasy 16، تهیه کننده Naoki Yoshida بیان کرده است که تیم در مورد DLC “فکر می کند” – و او دوست دارد Cid را قابل بازی ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *