پنج‌شنبه, می 2, 2024
مقاله

سخنگوی Cloud می‌گوید: «فرستنده‌های فاینال فانتزی 7» از طریق جنسی‌سازی آشکار، توسعه داستان عالی را خراب می‌کنند.

کودی کریستین، صداپیشه، که نقش کلود را در فیلم بعدی Final Fantasy 7 Rebirth بازی می‌کند، معتقد است که «فرستنده‌هایی» که «هر رابطه‌ای را آشکارا جنسی می‌کنند، می‌توانند توسعه یک داستان عالی را خراب کنند».

کریستین این نظرات را به X ارائه کردکه قبلا توییتر بود، آخرین تریلر Rebirth را دنبال می‌کند که توسط Square Enix به اشتراک گذاشته شده است. طرفداران قدیمی بازی اصلی Final Fantasy 7 (و همچنین نسخه بازسازی شده) نظرات زیادی در مورد اینکه چه کسی باید علاقه عشق Cloud به مثلث عشقی بین Tifa و Aerith باشد، دارند، که منجر به بحث های داغ زیادی در فضای آنلاین شده است.

«Shippers» در این ایده که یک شخصیت می‌تواند با چندین کاراکتر روابط معناداری داشته باشد شکست می‌خورد. کریستین گفت (با تشکر). رادار پخش کننده). “نیاز به جنسی کردن آشکار هر رابطه ای می تواند توسعه یک داستان عالی را خراب کند.”


تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth – Destined for Rebirth

در حالی که روابط بین Cloud، Tifa و Aerith را می‌توان افلاطونی تفسیر کرد، متن فرعی «او چه کسی را انتخاب خواهد کرد؟» قطعاً بسیاری از بازیکنان را به خود جذب کرده است – اگرچه گفتمان پیرامون انتخاب‌ها اغلب به سمت سمی شدن می‌رود.

با این حال، کریستین پس از به دست آوردن شهرت در Teen Wolf که او را برای بازسازی Final Fantasy 7 آماده کرد، پوست ضخیمی پیدا کرد.

او گفت: «بیشتر مردم خواستار اخراج من و جایگزینی من بودند بدون اینکه صحبت‌های من را بشنوند گفت. “برای انجام کارهایی که انجام دادیم تا آن را موفق کنیم و برای نسخه نمایشی اصلی بسیار مهم باشد.”[graphic]من از تولد دوباره نمی ترسم.

روز دوشنبه، اسکوئر انیکس تیزر تریلر جدیدی از بازی منتشر کرد که جزئیات جدیدی را در مورد نحوه کنترل سیث در مبارزات توسط کیت فاش کرد.

چندین گزینه پیش‌سفارش نیز وجود دارد، از جمله نسخه کلکسیونی به ارزش 349.99 پوند شامل مجسمه 19 اینچی Sephiroth.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه (۲۹ فوریه) به طور انحصاری برای PS5 منتشر شود. برای جزئیات بیشتر، پیش نمایش من از سال گذشته را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *