چهارشنبه, می 8, 2024
مقاله

پس از عملکرد آشفته رشید، کپکام تعمیر و نگهداری اضطراری را در Street Fighter 6 آغاز می کند

رشید دیروز با قدرتی بیشتر از آنچه توسعه دهنده کپکام در نظر داشت وارد استریت فایتر 6 شد.

در میان سایر حملات مبتنی بر باد، شکارچی جدید می تواند گردباد ایجاد کند و از آنها به عنوان پرتابه استفاده کند. با این حال، یک حمله بسیار آشفته تر از حد انتظار بود – به این معنی که می توان از آن برای به دست آوردن دست برتر در نبرد استفاده کرد.

بازیکنان متوجه شدند که می توانند از حمله “یسار” رشید برای ایجاد یک گردباد استفاده کنند که برای مدت طولانی روی صفحه می ماند. این بدان معنی بود که هر بازیکنی که حمله را انجام می داد می توانست از این دیوار باد برای تخلیه سلامت حریف خود استفاده کند و در نهایت آنها را بیهوش کند.

می‌توانید به لطف بازی‌های فایتینگ جاستین وانگ در توییت زیر ببینید که در بازی چه شکلی به نظر می‌رسید.

وقتی کپکام او را رشید باد آشفته نامید، واضح است که منظور آنها کاملاً این نبود. مدت کوتاهی پس از ورود رشید به بازی، سازنده اعلام کرد که از این مشکل آگاه بوده و یک راه حل را منتشر خواهد کرد.

آخرین به روز رسانی نشان می دهد که امروز، 25 ژوئیه، یک تعمیر اضطراری وجود دارد که تقریباً دو ساعت طول می کشد. پس دیگر هیچ دیوار باد ابدی برای تو نیست، دوست من.

علاوه بر رفع حمله یسار رشید، کپکام از حملات Embrace JP نیز در این دوره نگهداری مراقبت می کند.

Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن در سراسر جهان برای رایانه های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شد. در این مدت بیش از 2 میلیون دستگاه فروخته شد.

Eurogamer پس از انتشار تحت تأثیر بازی قرار گرفت و وس آن را “در واقع بسیار خاص” نامید. او به ویژه Battle Hub را تحسین کرد، اما در کل بازی او را مسحور کرد.

“این یک Street Fighter با بیش از یک سیستم کنترل مدرن است – این یک برداشت مدرن از ژانر است. استقبال کننده، در دسترس و پیشرو است. اجتماعی، احمقانه و دیدنی است.» او در نقد چهار ستاره از پنج خود نوشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *