سه‌شنبه, می 21, 2024
اخبار

بهترین کاسپلی از San Diego Comic-Con 2023

Cosplays از Misty Knight، Padmé Amidala و Batman

تصویر: آبی معدنی / کوتاکو

وقتی نوبت به بازی های فضایی باورنکردنی می رسد، کامیک کان سن دیگو همیشه ارائه می دهد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود. این رویداد که از 20 تا 23 ژوئیه در مرکز کنوانسیون معروف سن دیگو برگزار شد، پانل های سرگرم کننده، تجربیات تعاملی جالبی را به ارمغان آورد و تقریباً تجربه ای را برای ما به ارمغان آورد. غیر رسمی GTA San Andreas رستوران قبل از اینکه وکلای Rockstar آن را تعطیل کنند. اما در مورد cosplay چطور؟

این اولین خواهد بود کوتاکو خلاصه Cosplay بدون لوک پلانکتو امیدوارم او به من افتخار کند که به جای او ادامه می دهم. بالاخره من همان زنی هستم که این را نوشت داستان بی‌رحمانه کازپلیو همینطور چیزی که گفتم فیل اسپنسر طوری لباس می‌پوشد که بابام می‌رود تا شیرینی بخردبنابراین من به طور معقولی برای این نقش واجد شرایط هستم. اما لوک، دلمون برات تنگ شده

طبق معمول، فیلم‌ها و عکس‌هایی که امروز دریافت کردید، همگی توسط Minerablu ارائه شده‌اند (شما می‌توانید موارد بیشتری را از او مشاهده کنید). در صفحه اینستاگرام خود یا روی او کانال یوتیوب). برای دیدن کلیک کنید عنصر پنجم کاسپلی، آخرین ما ظاهر و خیلی خیلی بیشتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *