یکشنبه, می 5, 2024
اخبار

بهترین فیلم نقد شده تمام دوران در تاریخ ۴ ژوئیه در نتفلیکس در Rotten Tomatoes عرضه می شود

پس از چندین جنگ طولانی در خاورمیانه، سینمای آمریکا در دهه اخیر اغلب به زندگی جانبازانی پرداخته است که به کشوری بازگشته اند که چیز زیادی برای ارائه به آنها ندارد. چند فیلم با موفقیت این ایده را از طریق ژانر جنایی – مایکل بیز – فیلتر کردند آمبولانس نمونه‌ای برجسته در موج اخیر فیلم‌هایی درباره سربازان سابق است که از مهارت‌های خود برای پرداخت قبوض خود با روی آوردن به جنایت استفاده می‌کنند. اما اگر به دنبال چیزی با اکتان کمتر هستید، بهتر از این نمی توانید انجام دهید هیچ ردی از خود باقی نگذاشتنترک نتفلیکس در 4 جولای.

شاهکاری از نویسنده و کارگردان نامزد اسکار دبرا گرانیک (استخوان های زمستانی) هیچ ردی از خود باقی نگذاشتن نیز هست پربازدیدترین فیلم با تایید 100% در روتن تومیتوزناک اوت داستان اسباب بازی 2. من طرفدار Rotten Tomatoes نیستم، اما این یکی با این لایحه مناسب است.

هیچ ردی از خود باقی نگذاشتن ویل (بن فاستر) کهنه سرباز مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه و دختر نوجوانش تام (توماسین مک کنزی) را دنبال می کند. این زوج در خارج از جاده در یک جنگل عمومی در خارج از پورتلند زندگی می کنند، منزوی می مانند و از همزیستی مسالمت آمیز لذت می برند. اما وقتی یک دونده او را می بیند، پارکبان ها و خدمات اجتماعی وارد عمل می شوند و زندگی او را زیر و رو می کنند.

تصویر: Bleecker Street Media

توماسین مک کنزی و بن فاستر در فیلم «هیچ ردی» با پشت به دوربین از میان سبزه های سرسبز جنگل قدم می زنند.

تصویر: Bleecker Street Media

داستانی متفکرانه و عمیقاً حساس در مورد خانواده، آسیب، اجتماع و مسئولیت. هیچ ردی از خود باقی نگذاشتن به افراد حاشیه جامعه توجه می کند. در قلب آن بازی‌های خارق‌العاده‌ای نهفته است که بینندگان را در رابطه مرکزی پدر و دختر غوطه‌ور می‌کند – همیشه می‌توان به شدت بی‌قرار و آرام فاستر تکیه کرد، و مک‌کنزی در نقش تام می‌درخشد، عاقلانه‌تر از سال‌های زندگی‌اش. فیلمبرداری سرسبز جنگل های سرسبز شمال غربی اقیانوس آرام را زنده می کند.

هیچ ردی از خود باقی نگذاشتن یکی از فیلم های قرن مورد علاقه من است و اکنون می تواند یکی از فیلم های شما نیز باشد. فقط حتماً قبل از اینکه در 4 جولای به نتفلیکس برسد، فیلم را ببینید. و اگر بعد از آن زمان به این توصیه رسیدید، فیلم با کارت کتابخانه به صورت رایگان در Hoopla یا Kanopy نیز موجود است و می توان آن را به صورت دیجیتال اجاره یا خریداری کرد. آمازون، اپل تی ویو وودو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *