جمعه, می 3, 2024
اخبار

چگونه دنده ها و گامبیت ها را مک نکنیم

Final Fantasy VII Rebirth قطعاً کمبودی در آن وجود ندارد بازی های کوچک. چگونه بازی اصلی نقش آفرینی از سال 1997، تجدید حیات بیش از ده ها نوع مختلف وجود دارد که درک برخی از آنها کمی ساده تر از سایرین است. Gears and Gambits، یک مینی بازی که در آن باید برای تکمیل قوس Cosmo Canyon Protorelic برنده شوید، شاید یکی از چالش برانگیزترین بازی ها باشد زیرا باید تیمی از ربات ها را جمع آوری کنید و از آنها در برابر Flans شرور استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه به بهترین بازیکن خونی ملکه تبدیل شویم Final Fantasy VII Rebirth

اول از همه، Gears and Gambits یک HUD گیج کننده دارد. و باری که باید در حین پیشرفت از طریق چیزی که اساساً یک بازی استراتژیک است، یاد بگیرید یک قوس روایی عمیقاً احساسی آسان نیست. در مورد من، شلاق بین اشک ریختن در طول کات سین ها و متعاقب آن “وای خدا، من باید به RTS توجه کنم؟” زیاد بود. اگر با Gears و Gambits مشکل دارید، این نکات باید به شما کمک کند. آهسته قدم بردارید، قوانین را یاد بگیرید و برنده خواهید شد. صبر شاید مهمترین نکته من میتونم اینجا ارائه بدم

Gears and Gambits 101: The Basics

Gears and Gambits بسیار شبیه به Fort Condor است، مینی بازی معرفی شده در بازسازی FF7‘S مرحله میانی افزونه و دوباره ظاهر شوند تجدید حیاتجستجوهای پروتورلیان در منطقه جونون. در Gears and Gambits از ربات ها برای حمله به دشمن اصلی و دفاع از پایگاه ها استفاده می کنید. آنها قبل از بازی توانایی های خود را پیکربندی می کنند، اما ربات ها تا حد زیادی به ابتکار عمل خود عمل می کنند. به طور کلی، شما در تلاش هستید تا ربات های خود را به سمت مرکز نقشه پیشروی کنید تا به رئیس اصلی حمله کرده و آنها را شکست دهید، در عین حال با دشمنان کوچکتر مبارزه کرده و از سه پایگاه کریستالی که روبات های شما از آن ها تخم ریزی می کنند دفاع کنید.

در طول بازی به شما سه مدل ربات برای تعیین و ساخت داده می شود که Robot T1، T2 و T3 نام دارند. هر ربات دارای پنج فرمان است که می توانید قبل از بازی پیکربندی کنید. اینها از حملات و اولویت بندی آنها تا دستورات برای بهبود خود و متحدان را شامل می شود.

اسکرین شات: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

بسته به میزان پر بودن سنج باتری در پایین سمت چپ صفحه، می توانید تا حد امکان از این روبات ها استفاده کنید. اینکه کدام دستورات از قبل برای روبات‌های خود پیکربندی کرده‌اید، بر سرعت اجرای هر مدل تأثیر می‌گذارد.

شما همچنین دارای دو توانایی پورتال هستید که می‌تواند حملات، جادوهای شفابخش و یا مزاحم برای کمک به روبات‌هایتان باشد. شما می توانید یکی از هر کدام را در طول بازی استفاده کنید و در هر زمانی از آنها استفاده کنید.

Gears and Gambits 102: Understanding Elemental Damage and HUD Indicators

Gears and Gambits دارای مثلثی از نقاط قوت و ضعف عنصری است که شبیه به پویایی پیشتاز دفاعی فورت کندور است. آتش در برابر یخ موثر است. یخ در برابر رعد و برق موثر است. صاعقه در برابر آتش عمل می کند. این بسیار ساده است، اما چند چیز وجود دارد که خواندن نمادهای Gears and Gambits HUD را کمی گیج کننده می کند.

یک اسکرین شات از Gears and Gambits ربات ها و فلن ها را در نبرد نشان می دهد.

اسکرین شات: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

همانطور که دشمنان ظاهر می شوند و در پایگاه های شما پیشروی می کنند، متوجه یک نوار سلامت و یک علامت عنصری در بالای سر هر دشمن خواهید شد. اینجاست که همه چیز ممکن است گیج کننده شود، همانطور که در ابتدا ممکن است تصور شود که علامت عنصری بالای دشمن نشان دهنده همسویی عنصری آنها است. اینطور نیست: علائم عنصری بالای سر دشمنان نشان دهنده ضعف آنها است. بنابراین، در برابر این دشمنان، باید از ربات هایی استفاده کنید که می توانند حملاتی را انجام دهند که مطابق با این تراز عنصری است.

Gears and Gambits یک کار دیگر را انجام می دهد که خیلی مفید نیست: رنگ های مختلفی را به انواع ربات ها اختصاص می دهد. T1 آبی است. T2 قرمز است. و T3 زرد است. اگرچه این ممکن است با عناصر عنصری سازگار باشد، اما به این معنی نیست که T1 همیشه Blizzard را پخش می کند یا T2 همیشه آتش را پخش می کند. قبل و حین بازی حتما بررسی کنید که ربات های شما چه توانایی هایی دارند.

هنگامی که یک ربات را مستقر می کنید، یک منوی HUD را در سمت راست می بینید که شامل نام، سلامت، هزینه و وابستگی عنصری آن در خط بالایی است. نشانگر وابستگی به شما می گوید کدام ربات است ضعیف نسبت به، نه اینکه از چه نوع حمله عنصری استفاده کنند. در زیر این نوار پنج ورودی برای دستورات موجود مشاهده خواهید کرد که آنها را به ترتیب از بالا به پایین مرور می کنید. باید به سمت راست هر دستور نگاه کنید تا ببینید ربات چه نوع حمله عنصری را می تواند انجام دهد. یکی را انتخاب کنید که مسابقات علامت عنصری را روی دشمن بگذارید تا به طور مؤثر به آنها آسیب برساند.

Gears and Gambits 103: چگونه ربات های خود را به درستی پیکربندی کنید

شما می توانید تنظیمات از پیش ساخته شده را برای هر یک از سه ربات خود در شروع هر بازی با فشار دادن مربع انتخاب کنید (این در حالت سخت موجود نیست). من فکر می‌کنم بهتر است با این شروع کنید، زیرا Gears and Gambits در ابتدا بسیار گیج‌کننده است و نمی‌توانید بار سفارش‌هایی را که ممکن است حتی با آن‌ها آشنا نباشید، بر دوش شما بگذارد.

یک اسکرین شات از بارگیری Gears and Gambits گزینه های مختلفی را برای هر ربات نشان می دهد.

اسکرین شات: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

با گزینه از پیش ساخته شده، گذر از سه بازی از چهار بازی اول Gears و Gambits بسیار امکان پذیر است. ممکن است بخواهید آنها را برای بازی سوم کمی ویرایش کنید، اما اگر به اتفاقاتی که در طول بازی می افتد توجه کنید، خوب خواهید بود. در بازی چهارم اوضاع واقعاً سخت می شود.

پیکربندی ربات ها برای برنده شدن کار آسانی نبود و من مجبور بودم آزمون و خطاهای زیادی را انجام دهم. در پایان، این پیکربندی بود که من را در پایان بازی دید:

ربات T1:

  • اولویت ضعف عنصری = ضربه کولاک
  • متحد: HP ≤ 50% – شفا مولتی شات
  • خود – میدان عجله
  • دشمن – لاریات
  • خود: HP و هزینه را تغییر دهید – HP +150

ربات T2:

  • اولویت ضعف عنصری = شلیک آتش
  • متحد = شجاعت Multishot
  • دشمن = لاریات
  • خود: تغییر HP و هزینه = HP +300 | هزینه +15
  • خود: تغییر HP و هزینه = هزینه -20

ربات T3:

  • اولویت ضعف عنصری = تندر شات
  • خود = میدان عنصری پوچ
  • اولویت دشمن هوایی = شلیک جاذبه
  • دشمن = لاریات
  • خود: تغییر HP و هزینه = هزینه -40 | HP-200

توانایی های پورتال:

ترجیح دادم رنگ‌های ربات را با نوع حمله‌ای که تف می‌دهد مطابقت دهم، زیرا به این ترتیب می‌توانم به راحتی ربات آبی را برای حمله با بلیزارد، قرمز با آتش و زرد را با رعد و برق انتخاب کنم. با این حال، Gears and Gambits یک بازی نسبتاً پیچیده است و نحوه تعامل ربات‌ها و دشمنان با یکدیگر کاملاً تصادفی است، بنابراین ممکن است (و احتمالاً) نیاز به شخصی‌سازی چرخ‌دنده داشته باشید که برای من کارساز بود.

فلسفه کلی من این بود که ربات ها در اسرع وقت به دشمنان کوچکتر حمله کنند. به این ترتیب، اگر چند نفر از آنها در یکی از پایگاه‌های من با هم جمع شوند، می‌توانم ربات‌هایی را مستقر کنم که به سرعت با آنها مقابله کنند – و سپس به رئیس اصلی در وسط نقشه حمله کنند. سپس علاقه‌مندانی مانند Haste و Nulemental Field و همچنین Cure Multishot و Bravery Multishot را در اولویت قرار دادم تا ربات‌ها را درمان کرده و آسیب بیشتری وارد کنند. من به Regenga به عنوان یکی از توانایی‌های پورتال خود برای رهایی از یک موقعیت بد پایبند بودم و به Comet برای تسریع آسیب رساندن به رئیس اصلی زمانی که به اندازه کافی توسط روبات‌ها احاطه شد، تکیه کردم.

این استراتژی ممکن است با استراتژی شما متفاوت باشد. اما من می خواهم تأکید کنم که عملکرد خوب در Gears and Gambits به معنای چیزی بیش از داشتن تجهیزات مناسب است. شما باید یک برنامه در ذهن داشته باشید، با تصمیماتی که امیدواریم از آن برنامه پیروی کند و شما را به پیروزی برساند. من در ابتدا Gears and Gambits را دشوارتر از Fort Condor دیدم و در طول بازی به توجه بیشتری از من نیاز داشتم.


اگرچه Gears and Gambits در ابتدا می‌تواند احساس طاقت‌فرسا و سنگینی داشته باشد، اما در پایان متوجه شدم که از آن لذت می‌برم. من همچنین فکر می‌کردم که ارزش آن را دارد که به پایان برسانم، زیرا موفقیت روایی Cosmo Canyon Protorelics بسیار دور بود. یکی از خاطره انگیزترین لحظات بازی– به خصوص اگر از طرفداران نسخه اصلی هستید FF7 و دهه 2020 ویرایش جدید.

بارت و تیفا به گذشته خود فکر می کنند.

اسکرین شات: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

من به شدت توصیه می کنم که در نگاه اول یک مینی بازی بسیار دست و پا گیر و ناخوشایند را تحمل کنید که در غیر این صورت نشان دهنده یک داستان مهم در این حماسه بازسازی است. FF7.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *