پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

بارگذاری مجدد Persona 3: Episode Aigis در پشت Expansion Pass قفل خواهد شد

Atlus اکنون تأیید کرده است که اگر می‌خواهید DLC Episode Aigis را برای Persona 3 Reload پخش کنید، باید محتوایی را خریداری کنید که احتمالاً نمی‌خواهید، زیرا این نسخه در گذرنامه 28.99 پوندی / 34.99 دلاری گنجانده شده است. یک نماینده روابط عمومی می گوید که این به طور جداگانه در دسترس نخواهد بود میدان مطبوعاتی “سه قسمت از Expansion Pass به طور جداگانه در دسترس نخواهد بود، بلکه فقط به عنوان بخشی از پاس کامل در دسترس خواهد بود.”

بنابراین، برای دسترسی به Episode Aigis در ماه سپتامبر، باید بسته DLC کامل را خریداری کنید که شامل یک بسته آهنگ موسیقی و لباس های اضافی است. اولی دیروز منتشر شد، دومی در ماه مه منتشر شد، سپس Episode Aigis زمانی در سپتامبر 2024 منتشر شد. معمولاً این روش استانداردی است که بسته‌های DLC را برای خرید خارج از سیزن پس در دسترس قرار می‌دهند، همانطور که در زمانی که Persona 3 Reload با نام Atlus one A عرضه شد. DLC روز اول منتشر شد. با این حال، این مورد در مورد Episode Aigis نیست.

در مصاحبه اخیر با Famitsu، ادعا شد که Episode Aigis – که محتوای پس از بازی Persona 3 FES The Answer را ریبوت می کند – بخشی از بازی پایه خواهد بود، اما Atlus در حین توسعه با مشکلاتی مواجه شد. ما می‌خواستیم این کار را در نسخه‌های اولیه P3R انجام دهیم زیرا احساس می‌کردیم که داشتن قوس نهایی برای طراحی مجدد Persona 3 ضروری است. با این حال، به دلیل شرایط مختلف، مشکلات زیادی وجود داشت که نیاز به غلبه بر آنها داشت تا بازسازی آن به واقعیت تبدیل شود، با چالش هایی که از آغاز پروژه اصلی P3R وجود داشت.

با این حال، با توجه به پاسخ مثبت عمومی به Persona 3 Reload، تیم تصمیم گرفت تا با تولید این نسخه رو به جلو حرکت کند. کازوهیسا وادا، تهیه کننده گفت: «در عمق وجودم، نمی‌توانستم تسلیم شوم، بنابراین حتی زمانی که در حال توسعه داستان اصلی بودم، به دنبال راه‌هایی برای تحقق آن بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *