پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

(برای آسیای جنوب شرقی) کاتالوگ بازی های ژوئن PlayStation Plus + جشن سالگرد یکمین سالگرد جدید PlayStation Plus Extra و Deluxe – PlayStation.Blog

یک سال به سرعت از راه‌اندازی برنامه‌های جدید پلی‌استیشن پلاس می‌گذرد، که مزایای جدیدی مانند کاتالوگ بازی‌ها و کاتالوگ کلاسیک و همچنین آزمایش‌هایی برای عناوین پرفروش به ارمغان می‌آورد. فرقی نمی‌کند مشترک PlayStation Plus Essential، Extra یا Deluxe شوید، دیدن بازخورد مثبتی که از گیمرهای سراسر جهان برای عناوین باکیفیتی که ماهانه ارائه می‌کنیم بسیار عالی است.

امروز ما این نقطه عطف فوق العاده را با 10 روز فعالیت برای جامعه پلی استیشن جشن می گیریم. همچنین این روشی است که از گیمرهای سراسر جهان برای حمایت از ما در این دوره جدید پلی استیشن پلاس تشکر می کنیم.

برخی از بازی‌هایی که این هفته به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس می‌آیند در اینجا آمده است:

  • Far Cry 6 (PS4/PS5)
  • Rogue Legacy 2 (PS4/PS5)
  • رمزگذاری (PS4/PS5)
  • Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
  • Killing Floor 2 (PS4)
  • Lonely Mountain: Downhill (PS4)
  • صد روز: شبیه ساز انگورسازی (PS4/PS5)
  • مقوا (PS4)
  • Dodgeball Academia (PS4)
  • Wilderness at Heart (PS4)
  • دزد (PS4)
  • MX vs ATV Legends (PS4/PS5)
  • Elex 2 (PS4/PS5)
  • Conan Exiles (PS4/PS5)

کاتالوگ کلاسیک:

  • Killzone: Liberation (PS4/PS5)
  • Worms (PS4/PS5)
  • ماجراهای هرک (PS4/PS5)
  • روح کد شده (PS4/PS5)

نسخه پلی تست برای WWE2K23 (PS4) نیز در تاریخ 20 ژوئن در دسترس خواهد بود.

از 20 تا 30 ژوئن مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را ارائه خواهیم داد که هم اعضای پلی‌استیشن پلاس و هم غیرعضوها می‌توانند در آن شرکت کنند.

آواتارها و تصاویر پس زمینه رایگان برای اعضای پلی استیشن پلاس

(برای اعضای پلی استیشن پلاس)

به مناسبت این مناسبت، همه اعضا یک کد کوپن برای بازخرید آواتارهای سفارشی به یادبود برخی از عناوین محبوب ارائه شده از طریق PlayStation Plus دریافت خواهند کرد. مراقب ایمیلی باشید یا به وب‌سایت پلی‌استیشن پلاس برای دریافت کد کوپنی که بین ۲۰ تا ۳۰ ژوئن قابل استفاده است، مراجعه کنید.

تصویر زمینه رایگان پلی استیشن پلاس برای دسکتاپ و موبایل نیز در دسترس خواهد بود. این سایت را بررسی کنید بین 20 تا 30 ژوئن برای دانلود والپیپر.

کمپین های PlayStation Stars*

به عنوان بخشی از جشن‌هایمان، از مکان فراموش‌نشدنی آقای مالکوم برای PlayStation Plus 2022 الهام می‌گیریم که همراه با طرح‌های جدید ما به نمایش درآمد. سه حلقه منحصر به فرد کلکسیونر دیجیتال به عنوان بخشی از کمپین های زیر در دسترس خواهد بود که از 20 تا 30 ژوئن ادامه دارد.

جشن پلی استیشن پلاس: کاتالوگ بازی ها

(برای اعضای PlayStation Plus Extra و Deluxe)

ادای احترام به کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس با بازی یکی از این جدیدترین موارد اضافه شده به کاتالوگ بازی‌ها برای دریافت کاتالوگ بازی‌های کلکسیونی دیجیتال: Final Fantasy VII Remake، Demon’s Souls، Yakuza Kiwami، Uncharted Legacy of Thieves Collection یا Assassin’s Creed The Ezio مجموعه.

جشن پلی استیشن پلاس: کاتالوگ کلاسیک

(برای اعضای PlayStation Plus Deluxe)

به گذشته برگردید و یک سال از کاتالوگ کلاسیک PlayStation Plus را با مجموعه دیجیتالی کاتالوگ کلاسیک جشن بگیرید. برای باز کردن قفل این مجموعه دیجیتال خاص، باید چهار بازی مربوط به سرنخ های داده شده را در ابتدای کمپین شروع کنید.

آزمایشی جشن PlayStation Plus

(برای اعضای PlayStation Plus Deluxe)

این اولین سال باورنکردنی آزمایشی AAA PlayStation Plus بود. یکی از این تست‌های پخش ویژه پلی‌استیشن پلاس را برای دریافت کلکسیون دیجیتالی کاتالوگ بازی‌ها انجام دهید: God of War Ragnarök، MLB The Show 23 (PS4)، The Last of Us Part I یا Dying Light 2 Stay Human (PS4 و PS5).

شرکت کنید و یک PS5 و یک PS VR2 برنده شوید

(بدون نیاز به عضویت در پلی استیشن پلاس)

به جشن پلی استیشن پلاس بپیوندید تا شانس برنده شدن یک کنسول PS5 و هدست پیشگامانه PS VR2 را با کنترلر PS VR2 Sense داشته باشید. برای ورود به وب سایت پلی استیشن پلاس مراجعه کنید و به پنج سوال در مورد این سرویس پاسخ دهید. این کمپین از 20 تا 30 خرداد برگزار می شود. مطمئن شوید که آنها را چک کرده اید وب سایت پلی استیشن پلاس برای جزئیات بیشتر!

مکان های شرکت کننده:

شروع از 20 ژوئن در ساعت 2:01 بامداد به وقت محلی – 30 ژوئن در ساعت 3:59 بعد از ظهر به وقت محلی

  • آرژانتین، برزیل، بولیوی، کانادا، شیلی، کاستاریکا، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اروگوئه، ایالات متحده

شروع از 20 ژوئن در 10:01 GMT – 30 ژوئن ساعت 3:59 بعد از ظهر به وقت محلی

  • آاسترالیا، اتریش، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، لیتوانی، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی ، انگلستان

از 20 ژوئن ساعت 10:01 صبح KST– 30 ژوئن ساعت 3:59 بعد از ظهر به وقت محلی

  • مالزی، سنگاپور، کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ

آخر هفته چند نفره آنلاین

(بدون نیاز به عضویت در پلی استیشن پلاس)

برای یک آخر هفته چند نفره آنلاین دیگر از 24 تا 25 ژوئن آماده شوید و به صورت آنلاین در برابر یا همراه با بازیکنان دیگر بازی کنید. در این مدت بازی چند نفره آنلاین بدون عضویت در پلی استیشن پلاس در دسترس است.

PlayStation Plus Speedrun Challenge – Sackboy’s Big Adventure در PS5

(برای بازیکنان با یا بدون عضویت پلی استیشن پلاس)

Sackboy بازگشته است تا PlayStation Plus را با دور دیگری از چالش‌های speedrun جشن بگیرد. به ما بپیوندید تا شانس برنده شدن سه ماه عضویت PlayStation Plus Deluxe را داشته باشید. Sackboy a Big Adventure در حال حاضر بخشی از کاتالوگ بازی برای اعضای PlayStation Plus Extra و Deluxe است و افراد غیرعضو نیز در صورت داشتن عنوان می توانند در این چالش شرکت کنند. برای شرکت، به سادگی نقشه چالش را در Sackboy Game Hub در PS5 خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید این چالش را در بازی Strick Knight Trials از طریق منوی مکث یا نقشه جهان پیدا کنید. برای جزئیات بیشتر وبسایت ما را مشاهده کنید.

باز هم از جامعه پلی استیشن ما برای استقبال از PlayStation Plus و حمایت از ما در این سفر سپاسگزاریم. تا اینجای کار سال فوق‌العاده‌ای بوده است و ما منتظر ماجراهای بزرگ‌تری هستیم.

دیدن برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی در مورد پیشنهادات PS Plus، اینجا را کلیک کنید. PlayStation Plus یک اشتراک در حال انجام است که به طور خودکار هزینه اشتراک تکراری (با قیمت فعلی فروشگاه PS) با فرکانس انتخابی شما در هنگام خرید تا زمانی که لغو شود، متحمل می شود. شرایط اعمال می شود: شرایط خدمات play.st/psplus.

*کمپین های PS Stars در اندونزی در دسترس نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *