جمعه, می 3, 2024
PlayStation

بازی Helldivers 2 Warbond جدید در 14 مارس عرضه می‌شود، اولین نگاهی به سلاح‌ها، زره‌ها و موارد دیگر – PlayStation.Blog

درود بر قهرمانان بی باک دموکراسی کهکشانی! با Warbond جدید – Cutting Edge*، برای فشار بزرگ بعدی علیه دشمنان شرور آزادی آماده شوید.

پر از ارتعاشات ولتاژ بالا، Cutting Edge به شما این فرصت را می‌دهد تا تجهیزات آزادی خود را با زره‌های فوق‌العاده آینده‌نگر، سلاح‌های پرتاب رعد و برق، شنل‌های بسیار شیک و احساسات حماسی گسترش دهید.

آزمایشات تحقیق و توسعه ابر زمین

Helldivers… به کمک شما نیاز داریم. ذهن‌های باهوش در تحقیق و توسعه Super Earth، زره‌های آزمایشی جالبی برای آزمایش میدانی دارند. این جایی است که وارد می شوید، دقیقاً فرد مناسبی برای این کار هستید.

نمونه های اولیه سری EX

نمونه اولیه EX-03 3

شامل یک پشتی لاستیکی برای عایق. عملی است، در واقع، زیرا سیم های این نمونه اولیه با ولتاژ تکان دهنده 400000 ولت کار می کنند.

نمونه اولیه EX-16 16

هشدار: یک قوس یک میدان مغناطیسی قوی ایجاد می کند. از استفاده از اسناد نزدیک منگنه شده خودداری کنید.

نمونه اولیه EX-00 X

نتیجه نهایی چندین میلیارد سوپر اعتبار و 12 سال تحقیق برای ایجاد “سرباز فردا”. به ما نشان دهید که ارزشش را داشت.

زرادخانه گسترش یافته

با این حال، تحقیق و توسعه به تسلیحات محدود نشد. آنها همچنین در حال راه اندازی یک خط جدید از سلاح های جداکننده بیگانگان با مزایای برق رسانی هستند!

داس LAS-16

یک تفنگ لیزری شیرین که در فواصل کوتاه شلیک می کند. و نیازی به بارگذاری مجدد نیست. فقط مراقب گرمای بیش از حد باشید یا در یک هیت سینک جدید قرار بگیرید.

SG-8P Punisher Plasma

انفجار پرتابه های پلاسما مرگبار به نظر می رسد … زیرا آنها برای بیگانگان و متحدان هستند! این تفنگ شکاری پانیشر به همان اندازه که ترسناک است سرگرم کننده است.

دوربین سرعت ARC-12

یک قوس در فاصله نزدیک ایجاد کنید یا آن را شارژ کنید تا پیچ های قدرتمند شلیک شود. برای از بین بردن چندین هدف و دادن زمان بیشتری برای انتخاب یک شکلک جشن خوب است.

و می توانید قفل یک نارنجک بیهوش کننده جدید، G-23 Stun و LAS-7 Dagger را باز کنید.

من می دانم که قرار است چه کار کنم … خنجر LAS-7 را تجهیز کنید و داس LAS-16 در همان زمان، Helldiver من را به یک سیم برق واقعی تبدیل می‌کند و دشمنان مدیریت دموکراسی را ذوب می‌کند.

اما ما باید این کار را با سبکی انجام دهیم، درست است؟ خلاق باشید و ست زره های خود را با سه شنل جدید در رنگ ها و طرح های مشابه تکمیل کنید.

مورد علاقه من Botslayer است: یک شنل قهوه ای روشن که بدون شک آغشته به روغن اتوماتون عالی به نظر می رسد.

حتی کارت های بازیکن منطبق و سه احساس جدید برای هر شنل وجود دارد.

“لبه برش” در لیست خرید ناوشکن شما در 14 مارس ظاهر می شود، سربازان من.

برای ریختن مقداری روغن به سبک آماده شوید. برای اقدام آماده شوید.

* حساب PSN مورد نیاز است. برای باز کردن قفل محتوای نمایش داده شده، بازی پایه، خرید پولی Super Credits و پیشرفت بازی مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *