جمعه, می 3, 2024
اخبار

پرنسس هلو: زمان نمایش! نسخه ی نمایشی در فروشگاه اینترنتی نینتندو موجود است

یک رایگان پرنسس هلو: زمان نمایش! نسخه ی نمایشی اکنون در فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ در دسترس است. نینتندو این را روز چهارشنبه اعلام کرد. نینتندو Surprise دمو را شروع کرده است قبل از تاریخ انتشار بازی در 22 مارس.

پرنسس هلو: زمان نمایش! هلو را برای اولین بار در نزدیک به دو دهه در کانون توجه قرار داده است. شغل هلو؟ نجات تئاتر Sparkle از شرورهای Grape و Sour Bunch. برای نجات تئاتر، هلو به نمایش‌های صحنه‌ای مختلف می‌پیوندد – با لباس‌های مختلف و توانایی‌های منحصربه‌فرد – برای از بین بردن شرورها. نسخه ی نمایشی رایگان به بازیکنان اجازه می دهد تا لباس های Swordfighter Peach و Pâtissier Peach را برای ماجراجویی در سطوح مربوطه خود بپوشند. چندین قسمت از آن را می توانید ببینید پرنسس هلو: زمان نمایش!تریلر جدیدی که در کنار این اعلامیه منتشر شده است، گیم پلی بازی Swordfighter Peach، Ninja Peach، Figure Skater Peach و چندین بازی دیگر را نشان می دهد.

نینتندو همچنین یک حالت اضافی به نام Rehearsal را به نمایش گذاشت که در آن هلو می‌تواند با امواج دشمنان مقابله کند و جوایزی مانند روش‌های جدید برای سفارشی کردن لباس‌های هلو به دست آورد. (شما همچنین می توانید Stella همراه خود را سفارشی کنید.)

بعد از بازی پرنسس هلو: زمان نمایش! در یک رویداد پیش نمایش در ماه فوریه، Polygon بازی را یک «ماجراجویی جذاب و ساده» نامید، اما اشاره کرد که بازی گاهی اوقات برای کار بر روی سخت افزار قدیمی نینتندو سوییچ دچار مشکل می شود. پرنسس هلو: زمان نمایش! اولین بار در سپتامبر 2023 و پس از یک تیزر در ژوئن فاش شد. این آخرین بازی نینتندو با بازی هلو است سوپر پرنسس هلو، که در سال 2005 برای Nintendo DS منتشر شد. البته شما هم می توانید نقش او را بازی کنید Super Mario Bros Wonderکه در اکتبر منتشر شد.

پرنسس هلو: زمان نمایش! در 22 مارس برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *