چهارشنبه, می 1, 2024
برترین

مک‌بوک‌ها، آی‌پدها و سایر محصولات اپل تخفیف‌های نادری را برای روز رئیس‌جمهور دریافت می‌کنند

تعدادی از محصولات اپل در طول فروش بزرگ روز رئیس جمهور تخفیف داده می شوند آمازون و بهترین خرید. هر دو خرده فروش پیشنهادهای با زمان محدود ارائه می دهند مک بوک ها، آیپدها، AirPods، و بیشتر. برخی از محصولات تا 30 درصد تخفیف دارند و صدها نفر در برخی از جدیدترین دستگاه های اپل صرفه جویی می کنند.

ما بهترین معاملات روز رئیس جمهور اپل را در زیر فهرست کرده ایم. یا می توانید همه پیشنهادات را در اینجا مرور کنید آمازون و بهترین خرید. اعضای My Best Buy Plus/Total می‌توانند حتی بیشتر در محصولات منتخب، از جمله 50 دلار تخفیف اضافی، صرفه‌جویی کنند مک بوک پرو 14 اینچی با پردازنده M3. از آنجایی که شما 50 دلار تخفیف اضافی دریافت می کنید، این معامله به تنهایی هزینه یک را پوشش می دهد یک سال کامل از My Best Buy Plusکه امکان دسترسی به تخفیف های انحصاری مانند این و همچنین ارسال رایگان دو روزه برای همه سفارش ها را فراهم می کند.

برای معاملات بیشتر در مورد سخت‌افزار رایانه شخصی، لپ‌تاپ، هدست و موارد دیگر، حتماً خلاصه‌ای از تمام فروش‌های فناوری روز رئیس‌جمهور و بازی‌های این هفته در Amazon، Best Buy و eBay را بررسی کنید.

معاملات مک بوک

M3 MacBook Pro

برخی از بهترین معاملات آخر هفته روز رئیس جمهور در مک بوک ها هستند. مدل های متعددی از هر دو سری مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر وجود دارد. یکی از پیشنهادات برجسته این است مک بوک ایر 15 اینچی با چیپست M2، 8 گیگابایت رم و 256 SSD به قیمت 999 دلار (1299 دلار). همچنین می‌توانید در مک‌بوک پروهای جدیدتر با پردازنده‌های M3، از جمله، صرفه‌جویی کنید مدل 14 اینچی M3 Pro برای 1799 دلار (1999 دلار بود) و همین مدل 16 اینچی برای 2299 دلار (1599 دلار بود). هر دو مک بوک M3 دارای 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD برای ذخیره سازی هستند. می توانید ارزان ترین مک بوک را در آن پیدا کنید M1 MacBook Air فقط 750 دلار. تمام مک بوک های تخفیف خورده را در زیر بررسی کنید.

معاملات مک بوک آمازون

بهترین معاملات خرید مک بوک

معاملات iPad

آیپد نسل دهم
آیپد نسل دهم

چندین مدل iPad نیز در این آخر هفته به فروش می رسد، از جمله آخرین iPad Air مدل 10.9 اینچی با اتصال Wi-Fi و 5G سلولی 600 دلار قیمت دارد. در آمازون (750 دلار بود)، در حالی که پیکربندی Wi-Fi only فقط 449 دلار هزینه دارد در بهترین خرید (از 600 دلار). جدیدترین آیپد مینی همچنین در هر دو خرده فروش با قیمت 400 دلار (معمولاً 500 دلار) موجود است. 9 و مدل های استاندارد نسل دهم آیپد.

معاملات آیپد آمازون

بهترین معاملات خرید iPad

معاملات AirPods

AirPods ProAirPods Pro
AirPods Pro

کاربران اپل یا هر کسی که خواهان یک جفت هدفون بلوتوث خوب است می‌تواند مجموعه‌ای از آخرین نسخه را بگیرد AirPods هدفون 140 دلاری در آمازون یا Best Buy این آخر هفته (170 دلار بود). نسل 2 AirPods Pro با USB-C نیز تنها به 190 دلار (معمولا 250 دلار) کاهش یافته است، در حالی که هدفون های روی گوشی AirPods Max هدفون بلوتوث 450 دلار (550 دلار بود).

معاملات ایرپادهای آمازون

بهترین معاملات خرید AirPods

معاملات اپل واچ

اپل واچ سری 9 (45 میلی متر)اپل واچ سری 9 (45 میلی متر)
اپل واچ سری 9 (45 میلی متر)

در نهایت، اگر به دنبال ارتقای ابزارهای پوشیدنی اپل خود هستید، آمازون و Best Buy در حال ارائه معاملات بر روی چندین ساعت اپل از جمله ساعت‌های اپل هستند. اپل واچ SE نسل دوم و آن اپل واچ سری 9.

معاملات اپل واچ آمازون

بهترین تخفیف ها برای خرید اپل واچ


برای معاملات بیشتر اپل، فروش روز رئیس جمهور eBay را بررسی کنید. حتماً از کد تبلیغاتی PRESIDENT20 استفاده کنید تا از تخفیفات کامل بر روی محصولات بازسازی شده اپل که در زیر فهرست شده اند استفاده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *