دوشنبه, می 6, 2024
برترین

بلیزارد تأیید می کند که نرخ افت Abysmal Aberrant Cinder یک اشکال است

پس از اینکه آخرین پچ اصلی Diablo IV سختی Helltide را افزایش داد، از جمله افزایش هزینه باز کردن Mystery Chests، بازیکنان همچنین متوجه شدند که Aberrant Cinders بسیار کمتری حذف شده است. در پاسخ به یک توییت، Diablo GM Rod Fergusson تأیید کرده است که نرخ افت پایین یک اشکال است که در رفع فوری بعدی برطرف خواهد شد.

تعدادی از تغییرات ایجاد شده در اولین پچ اصلی Diablo IV با هدف افزایش سختی Helltides، ساخت هیولاها به جای 2 سطح 3 بالاتر از بازیکن و کاهش هزینه باز کردن Tortured Gift of Mysteries- Increase Chests از 175 Aberrant بود. سیندر تا 250. بلیزارد همچنین یک اکسپلویت بالقوه وصله کرد که در آن دشمنانی که توسط Shamans احیا شده بودند، Aberrant Cinder را بی‌پایان رها می‌کردند، اما همچنین این قابلیت را برای همه اشیای قابل تعامل به آن اضافه کرد که به‌طور تصادفی خاکستر را رها کنند.

با این حال، بسیاری از بازیکنان متوجه شدند که Aberrant Cinders به ​​اندازه قبل از پچ موجود نیست، و افزایش هزینه سینه کار را حتی برای غارت مزرعه سخت‌تر می‌کرد. Diablo GM در پاسخی در توییتر تأیید کرده است که این مشکل به دلیل یک باگ است که در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

جدای از اشکالات، بسیاری از تغییرات ایجاد شده در پچ 1.1.0 به اندازه کافی در بین بازیکنان مورد پسند نبود. بلیزارد یک چت در آتش برنامه ریزی کرده است روز جمعه برای بحث در مورد پچ و پاسخ جامعه به آن.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *