پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

محصولات انحصاری Select Switch با 50 درصد تخفیف در آمازون در دسترس هستند

طیف وسیعی از بازی‌های نینتندو سوییچ با تخفیف 50 درصدی در آمازون برای مدت محدودی در دسترس هستند. پیشنهادات شامل نسخه های فیزیکی و دیجیتالی چندین عنوان منتشر شده توسط نینتندو است که به ندرت به فروش می رسند.

این فروش فرصتی عالی برای گرفتن نسخه های فیزیکی از بازی های تحسین شده سوییچ، از جمله یکی از بهترین عناوین سیستم است. سوپر ماریو اودیسه، که فقط 40 دلار است (60 دلار بود). نسخه های جعبه ای از کربی و سرزمین فراموش شده، کربی دریم لند لوکسو The Legend of Zelda: Link’s Awakening بازسازی همگی فقط 40 دلار است (معمولاً هر کدام 40 دلار). رزمندگان نشان آتش: سه امید فقط 30 دلار است (60 دلار بود).

اگر ترجیح می‌دهید بازی‌های دیجیتالی بخرید، آمازون برای عناوین بیشتر، از جمله همه بازی‌های ذکر شده در بالا، و همچنین سایر بازی‌های برجسته، تخفیف‌هایی روی کدهای فروشگاه اینترنتی ارائه می‌کند. Xenoblade Chronicles 3، ترس متروید، نشان آتش درگیر، و بیشتر. تمام بازی‌های دیجیتال Switch با قیمت 40 دلار در دسترس هستند که 33 درصد تخفیف از قیمت استاندارد 60 دلار دارد. ما همه بازی‌های Switch با تخفیف را در فهرست زیر خلاصه کرده‌ایم.

معاملات بازی آمازون نینتندو سوییچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *