شنبه, می 4, 2024
برترین

مرگ و میر در Mortal Kombat زمانی که وودی از Toy Story درد را از بین می برد، متفاوت بود

یک مد Mortal Kombat 1 پس از نمایش وودی از Toy Story با استفاده از یکی از تلفات وحشتناک کونگ لائو برای پاره کردن Sulley از Monsters Inc. این ویدیو نشان می‌دهد که گیمرهای رایانه شخصی می‌توانند با یک بازی مود شده به چه نوع شیطنت‌هایی برسند – حتی اگر آن مدها به طور بالقوه دوران کودکی فرد را خراب کنند.

اولین ویدیو نشان می دهد که وودی در مبارزه با سالی که بر روی جنگنده Reiko قرار می گیرد، دست برتر را به دست می آورد. این مد به طرز شگفت انگیزی به خوبی انجام شده است: کلاه گاوچران وودی جایگزین کلاه تیغ کونگ لائو می شود و جسی از Toy Story 2 به عنوان یک مبارز کوتاه ظاهر می شود.

ویدیو در اصل از مرد، لامبو، اکانتی که ویدیوهای بازی های عمدتا مود شده را در فیس بوک پست می کند. این مد Dreamworks vs Pixar توسط Gaming YouTuber است کفش برشته شده، که ماموریت اصلی آن “تخریب” بازی های محبوب با ترکیب شخصیت های محبوب دوران کودکی است. او همچنین یک مود Rick & Morty vs. Family Guy را برای Mortal Kombat 1 و همچنین بسته‌های ماد متعددی را برای سایر بازی‌های PC منتشر کرده است. در پاترئون خود.

ویدیوهای Toasted برخی از شخصیت‌های دیگر پیکسار را که از طریق مدهای او در دسترس هستند، شامل شخصیت‌هایی از The Incredibles، Inside Out، Turning Red و حتی کارل فردریکسن قدیمی از Up است. آن را فراموش نکن صفحه Dreamworks مود یا – بله، البته شرک در آن حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *