سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
تکنولوژی

نحوه تنظیم یادآوری دارو در تلفن خود (2024): بهترین برنامه ها، آیفون، اندروید، سامسونگ

برای اکثر داروها، Medisafe ویدئوهای کوتاهی را ارائه می دهد که در آن پزشک دارو را توضیح می دهد و عوارض جانبی احتمالی و سایر اطلاعات مفید را توضیح می دهد. این برنامه حتی تداخلات احتمالی را در صورت مصرف چندین دارو نشان می دهد. نسخه رایگان عالی است، اما می توانید از شر تبلیغات خلاص شوید و برخی از گزینه های سفارشی سازی اضافی را با اشتراک (5 دلار در ماه یا 40 دلار در سال) باز کنید.


نحوه تنظیم یادآورها در گوشی اندرویدی

راه های مختلفی برای تنظیم یادآوری دارو در تلفن اندرویدی وجود دارد.

از دستیار گوگل استفاده کنید

سریع ترین و ساده ترین راه برای تنظیم یادآوری در تلفن اندرویدی خود استفاده از Google Assistant است. به عنوان مثال، می توانید بگویید: “Hey Google، به من یادآوری کن که قرصم را هر روز ساعت 9 صبح بخورم.”

اگر شما یکی دارید گروه خانواده راه اندازی شدهمچنین می‌توانید یادآوری‌هایی را برای سایر افراد خانواده‌تان تنظیم کنید، مثلاً با گفتن «Hey Google، به جنی یادآوری کن که هر روز ساعت 8 شب قرصش را بخورد».

برای مرور و بهینه‌سازی همه یادآوری‌هایی که تنظیم کرده‌اید، بگویید: «Hey Google, show my یادآوری‌ها».

از Google Calendar استفاده کنید

همچنین می‌توانید یادآورهای دارویی را در تقویم Google تنظیم کنید. برنامه تقویم را باز کنید، یک روز را انتخاب کنید و روی ضربه بزنید به علاوه را نماد و انتخاب کنید حافظه. می توانید یک زمان مشخص کنید و روی مکان مربوطه ضربه بزنید تکرار نمیشهسپس به تغییر دهید روزانه یا فاصله زمانی متفاوتی را تعیین کنید. وقتی از جزئیات راضی بودید، روی ضربه بزنید صرفه جویی.

از یک برنامه دارویی استفاده کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، از میان بسیاری از برنامه های دارویی موجود برای اندروید، Medisafe بهترین انتخاب ما است یادآوری قرص و ردیاب دارو. این برنامه جذاب نسخه اندروید برنامه آیفون است که در بالا توصیه شده است. راه‌اندازی آن آسان است و ویژگی‌های فراوانی را ارائه می‌دهد. می‌توانید یادآوری‌هایی برای چندین دارو تنظیم کنید، مصرف خود را ردیابی کنید، هشدارهای پر کردن مجدد را تنظیم کنید، علائم را ردیابی کنید و هشدارهایی در مورد تداخلات احتمالی دریافت کنید.


نحوه تنظیم یادآورها در گوشی سامسونگ

سامسونگ علاوه بر روش‌های ذکر شده در بالا برای گوشی‌های اندرویدی، یادآورهای دارویی عالی را نیز ارائه می‌کند اپلیکیشن سلامت در گوشی های سامسونگ در اینجا نحوه تنظیم آن آمده است:

  • برنامه Health را باز کنید و به پایین اسکرول کنید دارو بخش و روی آن ضربه بزنید.
  • ضرب و شتم دارو اضافه کنید و شروع به تایپ نام داروی خود کنید. لیستی از پیشنهادات باید ظاهر شود. اگر نمی توانید حساب خود را پیدا کنید، روی ضربه بزنید داروهای سفارشی را اضافه کنید در پایین
  • پس از انتخاب دارو، می توانید نوع و قدرت آن را انتخاب کنید. همچنین می توانید شکل قرص را در صفحه بعدی مشاهده کنید.
  • حالا وقت آن است که برنامه خود را تنظیم کنید. می توانید زمان و دوز مورد نیاز و همچنین دوره تکمیل دوره (در صورت وجود) را انتخاب کنید.
  • در صفحه نهایی می توانید برنامه زمانی را که ایجاد کرده اید مرور کنید و در صورت لزوم نام مستعار دارویی و یادداشت ها را تنظیم کنید. فوت کردن، دمیدن صرفه جویی وقتی همه چیز خوب به نظر می رسد
  • صفحه آخر در مورد تداخلات احتمالی با سایر داروها یا مواد مانند الکل به شما هشدار می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خطرات، می توانید بر روی تعاملات احتمالی ضربه بزنید.
  • پس از افزودن، داروهای فهرست شده در برنامه سلامت ظاهر می شوند دارو بخش با جدول زمانی در بالا و گزارشی از آنچه باید هر روز بگیرید. با ضربه زدن روی آن می توانید آن را برای آن روز علامت گذاری کنید بگیر.
  • روی هر دارویی در داروی شما بخش برای ویرایش این رکورد. همچنین می توانید تعداد قرص های باقیمانده را اضافه کنید و به a تغییر دهید یادآوری پر کردن مجدد.
  • وقتی مصرف دارو را تمام کردید، روی آن ضربه بزنید داروی شما و روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید بایگانی یا حذف. شما باید استفاده کنید بایگانی اگر می خواهید سابقه ای از این دارو و زمان مصرف آن داشته باشید.
  • همچنین می‌توانید با باز کردن برنامه Health و ضربه زدن، اطلاعات دارویی را به اشتراک بگذارید دارو روی بخش کلیک کنید، روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید و انتخاب کنید لیست داروها را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *