پنج‌شنبه, می 2, 2024
Xbox

چکمه های Cutter Slade در Outcast – A New Beginning منتظر شما هستند.

Outcast A New Beginning Keyart
Outcast A New Beginning برای Xbox Series X|S، PS5 و PC در دسترس است

فرنچایز Outcast عملکرد عجیبی داشته است. بازی اصلی در سال 1999 منتشر شد و در سال 2017 دوباره منتشر شد طرد شده: تماس دوم. اکنون دنباله آن می آید، زیرا به نظر می رسد Outcast – A New Beginning تبدیل به یک کلاسیک کالت در Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC خواهد شد.

Outcast بازگشته است!

Outcast – A New Beginning اکنون برای خرید، دانلود و بازی در دسترس است. این برنامه از توسعه دهندگان اصلی Appeal Studios است که با THQ Nordic همکاری کردند تا به بازیکنان اجازه دهند تا به جای Cutter Slade قدم بگذارند. اسلید در دنیای عجیب و غریب آدلفا ظاهر می شود. دنیایی که او باید نجات دهد از نو.

طرد شده – یک شروع جدید قیمت بسیار بالایی دارد و در فروشگاه ایکس باکس 58.99 پوند است. با این حال، به طور کامل برای Xbox Series X|S، منحصراً خارج از Xbox One بهینه شده است. در صورت تمایل می‌توانید این بازی را روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی نیز پیدا کنید.

با این حال، این قیمت ممکن است به خوبی توجیه شود. و این به این دلیل است که تیم Appeal Studios سعی کرد دنیایی جذاب خلق کند، نه تنها پر از خطر، بلکه پر از ماجرا. و شکی نیست که اسلید ابزار لازم برای این ماجراجویی را نیز ندارد – جت پک در جلو و مرکز قرار دارد، مانند انفجار هوا، سر خوردن و موارد دیگر.

با در دسترس بودن چندین ماژول ساخت سلاح، دنیای غیرخطی برای غوطه ور شدن در آن، و موسیقی متن حماسی برای همراهی با یک داستان خوب، امیدها برای این بازی بسیار زیاد است.

ویژگی های کلیدی برای در نظر گرفتن

در واقع، اگر به آدلفا توقف کنید، این فرصت را خواهید داشت که تمام کارهای زیر را انجام دهید…

  • از جت پک خود برای پرش، پرواز در هوا، سر خوردن و عبور سریع از دنیای باز فوق العاده در بازی استفاده کنید.
  • ده ها ماژول مختلف را با هم ترکیب کنید تا سلاح شخصی خود را برای شکست دادن مهاجمان ربات بسازید
  • در این دنیای غیرخطی، شما کنترل کاملی بر نحوه نزدیک شدن به داستان با سرعت خود دارید
  • جهان بدون مرز را کاوش کنید، معابد پنهان و حیات وحش خطرناک را کشف کنید
  • با فرهنگ تالان آشنا شوید و به آنها کمک کنید روستاهایشان را آزاد کنند و به نیروهای باستانی تالان دسترسی پیدا کنند که نیروهای طبیعت را برای نابود کردن دشمنان شما مهار می کنند.

هم اکنون خریداری کنید!

Outcast – A New Beginning در فروشگاه Xbox در دسترس استقابل پخش در Xbox Series X|S. ادامه دهید و آن را همانجا دانلود کنید.

یا می‌توانید Outcast – A New Beginning را در پلی‌استیشن 5 یا رایانه شخصی خریداری کنید (بخار).

همچنین نسخه Outcast – A New Beginning – Adelpha Edition وجود دارد. در ایکس‌باکس، قیمت فوق‌العاده‌ای 179.99 پوند دارد، اما پس از آن تنها به 5000 واحد محدود می‌شود و با یک مجسمه 24 سانتی‌متری SAÏ، یک کتاب هنری 50 صفحه‌ای گالینگور، یک موسیقی متن 3 دیسک، یک استیل بوک انحصاری و نسخه شما ارائه می‌شود. یک بازی شروع جدید! وقتی احساس سیری کردید این را در آمازون بگیرید.

و اگر می خواهید بیشتر بدانید؟ خوب، بررسی کامل ما در ادامه می‌آید، اما برای مروری سریع، شما را به ویدیوی توسعه‌دهنده زیر ارجاع می‌دهیم.

افکارتان را با ما در میان بگذارید. نظرات؟ در زیر. بیا داخل اونجا

طرد شده – شرح آغازهای جدید

20 سال پس از اینکه فیلم موفق اکشن-ماجراجویی Outcast برنده جایزه در ژانر بازی های غیرخطی جهان باز پیشگام شد، کاتر اسلید در دنباله ای که مدت ها منتظرش بودیم به دنیای بیگانه تماشایی آدلفا بازمی گردد. او که توسط یودهای قدرتمند احیا شده است، بازگشته است تا تالان ها را به بردگی بیابد، جهان از منابع طبیعی خود تخلیه شده است، و گذشته خودش را با نیروهای رباتیک مهاجم در هم آمیخته است. این به او بستگی دارد که ماموریتی را آغاز کند و یک بار دیگر سیاره را نجات دهد.

تیم اصلی پشت Outcast 1 دوباره متحد شده اند تا این دنیای شگفت انگیز پر از موجودات خطرناک و خانه مردم Talan را ایجاد کنند – یک فرهنگ باستانی که سرنوشت آن از زمان وقایع بازی اول به طور جدایی ناپذیری با زمین پیوند خورده است. شما در نقش Cutter Slade بازی می کنید، یک نیروی دریایی سابق که همان شوخ طبعی را دارد که در دهه 90 داشت – اما دنیای اطراف او تغییر کرده است، و او نیز در مقطعی تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *