شنبه, می 4, 2024
اخبار

ارائه جدید Nintendo Direct در 21 فوریه ارائه می شود: در اینجا نحوه تماشای آن آمده است

نینتندو در روز چهارشنبه، ۲۱ فوریه، یک ارائه جدید از نینتندو دایرکت پخش خواهد کرد که در مورد بازی‌های سوییچ در نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این شرکت روز دوشنبه این خبر را اعلام کرد. نینتندو می گوید که Nintendo Direct جدید از ساعت 9 صبح به وقت شرقی / 6 صبح به وقت PST شروع می شود و تقریباً 25 دقیقه طول می کشد.

چهارشنبه Direct در نینتندوس نمایش داده خواهد شد یوتیوب و بکش بیرون کانال ها ارائه به صورت درخواستی است، به این معنی که کل ارائه به طور همزمان اجرا می شود.

نینتندو خاطرنشان می کند که آخرین ارائه نینتندو دایرکت یک نمایشگاه شریک است، به این معنی که ویترین ویدیو بر روی ناشران و توسعه دهندگان شخص ثالث تمرکز خواهد کرد. به عبارت دیگر، انتظار یک پیشرفت بزرگ در فهرست بازی های شخص اول نینتندو نداشته باشید.

پیشنهاد شرکت اول نینتندو در حال حاضر شامل بازی های سوییچ می شود زمان نمایش پرنسس هلو!، عمارت لوئیجی 2 HDو ماریو کاغذی: دروازه هزار ساله. البته نینتندو سورپرایزهایی نیز در انتظار خود دارد. این شرکت هنوز آن را دارد متروید پرایم 4 در برنامه زمانبندی انتشار و شایعه شده است که روی تعداد انگشت شماری بازسازی و ریمستر کار می کند.

کمتر احتمال دارد که کنسول بعدی این شرکت در جریان Nintendo Direct در ماه فوریه عرضه شود. شایعه شده است که «سوئیچ 2» در سال 2025 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *