دوشنبه, می 6, 2024
برترین

در یک لحظه همه چیز کامل می شود: Helldivers 2 به افراد بیشتری کمک کرد تا Starship Troopers را کشف کنند

Helldivers 2 اساساً یک بازی Starship Troopers به ​​جز نام است، و به طور مناسب، دنباله پیشگامانه به افزایش چشمگیری بینندگان برای فیلم اکشن کلاسیک 1997 کمک کرده است. احتمالاً به این دلیل که بازیکنان در حالی که منتظر فرصت خود برای بازی در سرورهای پرجمعیت بازی هستند، به چیزی نیاز دارند که به آن نگاه کنند.

طبق ردیاب رتبه بندی تلویزیون آنلاین آمار تلویزیون (در بالا یوروگیمرعلاقه به Starship Troopers در حدود 18 فوریه شروع به افزایش کرد و از آن زمان به بعد افزایش یافت. در زمان نگارش، این فیلم بیست و پنجمین فیلم محبوب در اینترنت بود. کارگردان بازی Johan Pilestedt پاسخ کوتاهی به تجدید علاقه به Starship Troopers داد:

در حالی که Helldivers 2 همچنین برخی از عناصر را از Warhammer 40K به عاریت گرفته است – Helldivers عنوان شده در مورد موعظه درباره دموکراسی کمی بیش از حد مشتاق هستند – Starship Troopers در درجه اول منبع اصلی الهام در اینجا است. یوری لوونتال – پیتر پارکر در سریال مرد عنکبوتی اینسومنیاک – یکی از چهار صدای پشت سر گروه Helldivers است و این بازیگر می گوید که “به شدت” از فیلمی به کارگردانی پل ورهوفن الهام گرفته است.

“من خبر دریافت کرده ام که می توانم مشارکت خود را در Helldivers 2 تایید کنم.” لوونتال توییت کرد. و در صورتی که مشخص نبود، اجرای من به شدت از Starship Troopers الهام گرفته شده بود.

در پشت صحنه، Arrowhead سازنده Helldivers 2 تلاش های خود را برای بازی موفق خود تشدید می کند. بعد از یک هفته شروع شلوغ در رایانه شخصی و PS5، استودیو ظرفیت سرور را افزایش داده و قصد دارد کارکنان بیشتری را استخدام کند.

Helldivers 2 زمان بسیار خوبی است و ما امیدواریم که برای متقاعد کردن شما برای ماندن طولانی مدت کافی باشد. صادقانه بگویم، من متقاعد شده‌ام – این بهترین لذتی است که با یک شوتر جدید در سال‌های اخیر داشته‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *