سه‌شنبه, می 21, 2024
برترین

آیا باید از مالکیت بازی دست برداریم؟ | دقیقا

این را تصور کنید: سال 2045 است و شما می خواهید بازی مورد علاقه خود را در سال 2023، یعنی Alan Wake 2 به شریک/فرزند/دوست آینده خود نشان دهید. شما هنوز پلی استیشن 5 قابل اعتماد خود را همراه خود دارید و منتظر نوستالژی الهام بخش شما برای پاک کردن غبار قدیمی خود هستید. کنسول و دوباره آن را راه اندازی کنید. با این حال، متوجه می شوید که Alan Wake 2 روی سیستم شما نصب نیست. و فروشگاه پلی استیشن دیگر از پلی استیشن 5 پشتیبانی نمی کند. و بازی هرگز از نظر فیزیکی در دسترس نبود، بنابراین… شما ایده را دریافت می کنید.

فروش بازی های دیجیتال سالهاست که در حال افزایش است، در حالی که ناشران تاکید کرده اند که آینده و رشد صنعت بازی های ویدئویی در بازار اشتراک نهفته است. با این حال، برای تحقق این امر، مردم باید با یک چیز کوچک موافقت کنند: نداشتن بازی.

این هفته Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شد و باورنکردنی است. اما این تنها چیزی نیست که یوبی سافت برای اولین بار معرفی کرده است. ناشر سرویس اشتراک خود را در اختیار گرفته و نام آن را به Ubisoft+ تغییر داده و در عین حال پیشنهاد آن را نیز تغییر داده است. فیلیپ ترمبلی، مدیر اشتراک‌های یوبی‌سافت، با gamesindustry.biz صحبت کرد تا در مورد این تغییرات صحبت کند، اما یک نقل قول انتخابی وجود داشت که قطعاً برخی را ناراحت کرد. ترمبلی گفت که بازیکنان باید با عدم مالکیت بازی‌های خود کنار بیایند.

این هفته در Spot On، تام و لوسی در مورد ظهور مدل اشتراک، نگرانی‌های فزاینده در مورد مالکیت و حفظ آن، و معنای آن برای ما به‌عنوان مصرف‌کننده و برای توسعه‌دهندگان بازی که برای ساختن چیزها تلاش می‌کنند، بحث می‌کنند.

Spot On یک برنامه خبری هفتگی است که در روزهای جمعه پخش می شود و در آن Tamoor Hussain سردبیر GameSpot و لوسی جیمز، تهیه کننده اجرایی، آخرین اخبار در صنعت بازی را مورد بحث قرار می دهند. با توجه به چرخه اخبار بسیار پویا و بی پایان صنعت بازی های ویدیویی عظیم، همیشه چیزی برای صحبت در مورد آن وجود دارد، اما برخلاف بسیاری از برنامه های خبری دیگر، Spot On به جای خلاصه کردن همه اخبار، به عمق یک موضوع می پردازد. Spot On هر جمعه پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *