شنبه, می 4, 2024
برترین

نقشه نمادین Nuketown Call Of Duty در لگو فورتنایت ایجاد شد

بازیکنان با بازی Lego Fortnite که به تازگی منتشر شده است، پیچیده تر می شوند، یک حالت ساخت بقا با برند لگو در Fortnite که کاملاً مشابه Minecraft بازی می کند. دارای تمام ابزارهای ساخت و ساز در حالت جدید Redditor است u/claudesfeet یک بازآفرینی وفادار، اگر مشکل ساز از نقشه Nuketown Call of Duty ایجاد کرد.

این بازیکن ویدئویی از نسخه خود از COD’s Nuketown، یک نقشه ترسناک که در یک مرکز آزمایش هسته ای تنظیم شده است، منتشر کرد. نسخه Lego Fortnite خیابان‌ها، وسایل نقلیه و ساختمان‌های آشنا را نشان می‌دهد، اگرچه سازنده اشاره می‌کند که یک ساختمان و یک وسیله نقلیه هنوز کاملاً به پایان نرسیده‌اند.

برخلاف حالت اصلی بتل رویال فورتنایت، لگو فورتنایت در حال حاضر به PVP اجازه نمی دهد، به این معنی که بازیکنان نمی توانند تیراندازی مناسبی را در این نسخه از Nuketown انجام دهند. در حال حاضر هیچ نقشه راه رسمی برای حالت بازی نیز وجود ندارد، بنابراین مشخص نیست که آیا PVP هرگز گزینه ای خواهد بود یا خیر.

اگرچه لگو فورتنایت تنها از ابتدای ماه دسامبر وارد بازار شده است، بازیکنان در حال حاضر خلاقیت خود را با ابزارهای ساختمانی انجام می دهند. در اوایل این ماه، یکی دیگر از کاربران Reddit، بازسازی قلعه نمادین ارباب حلقه‌ها Helm’s Deep را با استفاده از اجزای قلعه لگو فورتنایت به نمایش گذاشت.

در حالی که Lego Fortnite به طور پیش‌فرض یک بازی برای بقا است، بازیکنان این گزینه را دارند که جنبه‌های بقا مانند گرسنگی یا دما را هنگام ایجاد دنیای جدید خاموش کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد حالت جدید بازی Fortnite، راهنمای ما را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *