شنبه, می 4, 2024
اخبار

شرکت پوکمون مالکیت معنوی Palworld را “بررسی” خواهد کرد.

تصویر: The Pokémon Company / Pocketpair / Kotaku

شرکت پوکمون بیانیه ای در این باره منتشر کرده است Palworldبازی بقا که در زبان عامیانه به آن می گویند پوکمون با سلاح” طرح‌های موجودات شناخته‌شده‌اش مدت‌ها قبل از انتشار در 19 ژانویه جنجال‌هایی را ایجاد کرده است. خوب، می توانیم فرض کنیم که بیانیه … Palworld و اتهامات مرتبط با سرقت ادبی و سرقت IP، همانطور که به بازی یک شرکت دیگر که در ژانویه 2024 منتشر شد اشاره می کند.

در 24 ژانویه، شرکت پوکمون بیانیه ای را منتشر کرد در وب سایت ژاپنی خود به دو زبان ژاپنی و انگلیسی نوشته شده است. در آن، این شرکت بیان می‌کند که «اقدامات مناسب را برای رسیدگی به هرگونه اقدامی که حقوق مالکیت معنوی را نقض کند، انجام خواهد داد». اگرچه این قولی برای اقدام قانونی علیه Pockepair نیست، واضح است که شرکت پوکمون نمی‌تواند مقایسه‌های گسترده‌ای را که پس از آن ظاهر شده است نادیده بگیرد. Palworldموفقیت – آن است بیش از هفت میلیون نسخه در کمتر از یک هفته فروخته شد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

“ما سوالات زیادی در مورد بازی یک شرکت دیگر که در ژانویه 2024 منتشر شد دریافت کرده ایم. ما اجازه استفاده از آن را نداده ایم پوکمون دارایی یا دارایی های معنوی در این بازی. ما در نظر داریم در مورد هر گونه فعالیتی که ممکن است حقوق مالکیت معنوی را در ارتباط با پوکمون. ما به ارزش گذاری و ترویج هر یک از پوکمون ها و دنیای آنها ادامه خواهیم داد و برای گرد هم آوردن جهان تلاش خواهیم کرد پوکمون در آینده.”

Pocketpair اعلام کرده است که تمام الزامات لازم را برآورده کرده است برای اطمینان از Palworld موضوع دعوی حق چاپ نخواهد بود، اگرچه هیولاهای بازی به دلیل شباهتشان به برخی از پوکمون ها مورد تمسخر قرار گرفتند. برخی پیشنهاد کرده اند که با وجود شباهت ها Palworld تحت این قرار می گیرد قانون تقلیدکه از رسانه هایی محافظت می کند که پروژه های دیگر را به شیوه ای اغراق آمیز و کمدی تقلید می کنند.

ما با Pocketpair تماس گرفته‌ایم تا نظر بدهیم و در صورت شنیدن پاسخ، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

در حالی که شرکت پوکمون بالاخره به طور عمومی اعتراف کرد Palworldاز زمان انتشار بازی بقا GAME در 19 ژانویه، جنگ بین جوامع آنلاین هر دو بازی دچار آشفتگی شده است. نینتندو قبلاً این کار را انجام داده است یک DMCA علیه یک مود صادر شد که پوکمون را وارد بازی کرد و طرفداران هم این کار را کردند مدل های شخصیت بازی های فردی را مقایسه کردکه منجر به اتهام سرقت ادبی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *