دوشنبه, می 6, 2024
اخبار

طراح سابق Call of Duty Black Ops استودیوی جدید BulletFarm را راه اندازی کرد

دیوید ووندرهار، توسعه دهنده بازی Call of Duty Black Ops، Treyarch را در آگوست گذشته پس از 18 سال کار در استودیو ترک کرد، جایی که او طراح هشت بازی Call of Duty بود. روز چهارشنبه، Vonderhaar یک شرکت و استودیوی جدید به نام BulletFarm را معرفی کرد.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی، BulletFarm در حال توسعه یک “بازی جدید و جاه طلبانه AAA بر اساس Unreal Engine 5 و در دنیایی اصلی با تاکید بر گیم پلی مشارکتی است.” BulletFarm و شرکت مادر NetEase Games می گویند که پروژه بدون عنوان استودیو جدید “تجربه ای صمیمی تر و مرتبط تر خواهد بود و در عین حال برداشت جدیدی از گیم پلی اول شخص ارائه می دهد.”

ووندرهار می‌گوید که در حال تمرین است [his] Comfort Zone» با اولین پروژه BulletFarm.

وندرهار، مدیر استودیو BulletFarm در بیانیه‌ای گفت: «این یک انحراف از بازی‌هایی است که روی آن‌ها کار کرده‌ام، اما علاقه‌ام به شخصیت‌های غنی، مکانیک‌های دقیق، داستان‌گویی صمیمی‌تر و اکشن زیاد را نشان می‌دهد.» NetEase یک ساختار پشتیبانی باورنکردنی برای کاوش در این راه‌های جدید و ایجاد آزادی واقعی برای شروع توسعه مفهوم و ایده‌های بازی‌مان فراهم کرده است.

BulletFarm تاکنون دو اثر هنری منتشر کرده است که به نظر می رسد مربوط به پروژه جدید آن باشد. تصویر زیر زیبایی‌شناسی دهه ۹۰ کمی یکپارچه‌سازی با تلویزیون لوله‌ای و جلدهای قدیمی برای مجلات Thrasher، Raygun و iD روی دیوار را نشان می‌دهد.

تصویر: BulletFarm/NetEase Games

به Vonderhaar در BulletFarm می‌پیوندد، طراح بازی کریس کاول، که 18 سال سابقه کار در Call of Duty را نیز دارد. کاول به عنوان مدیر خلاق استودیو جدید خدمت خواهد کرد.

دفتر مرکزی BulletFarm در لس آنجلس است، اما توصیف شده است که “رویکرد اول از راه دور” را اتخاذ می کند. این استودیو به طور فعال در حال استخدام است، که در تضاد با اخبار صنعت در مورد اخراج های گسترده در سال 2024 است.

آخرین بار در دهه 2020 از وندرهار و کاول نام برده شد Call of Duty: Black Ops Cold War. کال آف دیوتی امسال توسط Treyarch رهبری می شود و می باشد ظاهراً دنباله ای برای جنگ سرد در دوران جنگ خلیج فارس در دهه 1990 اتفاق می افتد.

BulletFarm و NetEase پنجره یا پلتفرمی برای بازی جدید خود اعلام نکرده اند.

خروج Treyarch و Cowell از Treyarch بخشی از روند بزرگتر رؤسای استودیو و طراحان ارشد است که استودیو Call of Duty را ترک می کنند. در سال 2021، دیو آنتونی و جیسون بلوندل، توسعه دهندگان قدیمی Treyarch، یک استودیوی جدید به نام Deviation Games را معرفی کردند که با سونی اینتراکتیو اینترتینمنت برای توسعه یک فرنچایز جدید برای استودیو پلی استیشن همکاری می کند. در سال 2022، دن بانتینگ، رئیس کهنه کار Treyarch، استودیو را به دنبال تحقیقات وال استریت ژورنال در مورد اتهام آزار جنسی که علیه او مطرح شد، ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *