جمعه, می 3, 2024
برترین

بسته‌های پولی Sims 4 با شدت بیشتری در بازی تبلیغ می‌شوند

آخرین به‌روزرسانی برای The Sims 4 در این هفته و پیش از انتشار بسته‌ی چیزهای جدید منتشر شد و بازیکنان از یکی از ویژگی‌های جدید راضی نیستند. یک نماد جدید “Packages You May Like” به بالای رابط اضافه شده است که بازیکنان را تشویق می کند بسته های الحاقی را مستقیماً در بازی خریداری کنند.

آیکون جدید به‌طور برجسته در رابط کاربری بازی، در کنار آیکون‌هایی برای پیمایش بین حالت ساخت، مدیریت جهان‌ها و گالری قرار دارد. این ویژگی جدید با عنوان «بسته‌هایی که ممکن است دوست داشته باشید» در شناور قرار می‌گیرد و مجموعه‌ای از بسته‌های موجود برای خرید را پیشنهاد می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای رفتن به منوی اصلی، آنها را مستقیماً در گیم‌پلی زنده خریداری کنید.

در حال اجرا: تریلر بازی The Sims 4 for Rent: Official Gameplay

در بازی من، منو مجموعه‌ای از چهار بسته را نشان می‌داد که هنوز مالک آنها نیستم، شامل بسته‌های توسعه بزرگ و بسته‌های لوازم جانبی کوچکتر. خرید بسته‌های غیر از بسته‌های پیشنهادی همچنان نیازمند پیمایش به منوی اصلی است.

این دکمه سبد خرید کاربردهای زیادی دارد، از به اشتراک گذاری معاملات بسته و اطلاعات فروش گرفته تا توصیه بسته هایی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید. یادداشت های پچ رسمی بیایید از دکمه جدید بگوییم. «همه چیز قابل دسترسی بدون خروج از خانه سیمز شما» انجمن سیمز در X (توئیتر سابق)، با بازیکنانی که منتظر انتشار مودهایی هستند که دکمه را پنهان یا حذف می کنند.

Sims 4 در ابتدا در سال 2014 منتشر شد و از آن زمان به بعد شامل 27 بسته هسته و همچنین چندین بسته و کیت لوازم جانبی کوچکتر شد. این بازی از اکتبر 2022 رایگان بوده است، به این معنی که فروش بسته‌ها اکنون تنها منبع درآمدزایی The Sims است.

EA در حال حاضر روی بازی اصلی بعدی Sims با کد Project Rene کار می کند که در زمان عرضه رایگان بودن آن تایید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *