جمعه, می 3, 2024
برترین

کرت راسل درباره چرایی صداپیشگی Snake در MGS: «نمی‌دانم، من یک آدم سینما هستم»

علی‌رغم شباهت‌هایی که بین Escape From New York’s Snake Plissken و Metal Gear Solid’s Solid Snake وجود دارد، کرت راسل بازیگر می‌گوید که هرگز علاقه‌ای به نمایش شخصیتی مشابه در یک بازی ویدیویی نداشته است.

در طول یک ویدیوی GQ مصاحبه کننده برخی از نمادین ترین نقش های راسل را تجزیه می کند و مار جامد متال گیر را مطرح می کند، در حالی که بازیگر در مورد نقش خود به عنوان مار پلیسکن در فیلم فرار از نیویورک محصول 1981 جان کارپنتر صحبت می کند.

یک سری بازی ویدیویی به نام Metal Gear Solid وجود دارد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه یک شخصیت الهام گرفته از Snake Plissken در بازی وجود دارد و از شما خواسته شده است که صداگذاری را انجام دهید.

راسل خود به خود پاسخ می دهد: “من ذاتاً بسیار تنبل هستم.” زمان‌های مختلفی بوده است که مردم می‌خواستند کاری انجام دهند… نمی‌دانم، من یک آدم سینما هستم.»

راسل پس از توضیح اینکه همیشه ترجیح می‌داد نقش شخصیت‌های نمادین را فقط برای یک پروژه بازی کند، می‌گوید: «من از زمان دیگری آمده‌ام. “من علاقه ای به توسعه مالی چیزی که ساخته بودیم … از نظر شخصیت” نداشتم.

بنا به گزارش ها، خالق متال گیر، هیدئو کوجیما، تقریباً به خاطر قسمت هایی از بازی که گفته می شد شبیه به فرار از نیویورک است، شکایت کرد، اما با دوستی او با کارگردان جان کارپنتر نجات یافت. کارپنتر در مورد برنامه استودیو CanalPlus برای شکایت از Metal Gear Solid گفت: من به آنها گفتم که این کار را نکنند. من کارگردان این بازی ها را می شناسم و او پسر خوبی است یا حداقل با من مهربان است.

کوجیما همچنین گفته است که Solid Snake به نام Snake Plissken نامگذاری نشده است، اما این نام فقط یکی از مواردی است که برای شخصیت او معنا پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *