شنبه, می 4, 2024
مقاله

توسعه Resident Evil 4 Remake آنقدر ناقص بود که کارگردان می ترسید بازی به تعویق بیفتد.

یک مستند جدید نور بیشتری را در مورد توسعه Resident Evil 4 Remake روشن کرده است و نشان می‌دهد که کارگردان نگران این بود که بازی تا تاریخ انتشار آن آماده نشود.

آ قسمت فعلی از جانب 100 دوربین – یک مجموعه مستند ژاپنی که در آن 100 دوربین در محل قرار دارند تا از عمل در یک مکان خاص عکس بگیرند – با تمرکز بر Capcom. علاوه بر نگاهی به پشت صحنه Street Fighter 6، این قسمت همچنین گزیده ای از توسعه Resident Evil 4 Remake را نشان داد (با تشکر، رادار گیمز).

در زمان ضبط، تنها یک ماه تا انتشار Resident Evil 4 Remake باقی مانده بود، اما طبق گزارش ها، بازی با «طوفانی» از مشکلات روبرو بود. این موارد شامل خرابی های بازی، اشکالات بصری مانند عدم اتصال دست های شخصیت ها در زمانی که باید نگه داشته شوند، و فرستادن لئون به «بعد جایگزین» زمانی که از روی زمین افتاد، بود. یک آزمایش‌کننده گفت که «حدود 70» باگ جدید در یک روز پیدا کرده است. همه چیز در یک مقطع آنقدر بد بود که کارگردان Resident Evil 4 Remake یاسوهیرو آنپو اعتراف کرد: “با این سرعت، ما این نسخه را نخواهیم ساخت.”

Resident Evil 4 Separate Ways – Resident Evil 4 DLC گیم پلی و برداشت های جدید!در یوتیوب تماشا کنید

مدیر QA که همه باگ‌ها را جمع‌آوری می‌کند و درخواست اشکال‌زدایی را می‌دهد، یک بار اظهار داشت که اصلاحات Resident Evil 4 Remake “درخت” هستند. رهبر درباره تیم برنامه نویسی گفت: «اگر می خواهند این کار را انجام دهند، باید آن را درست انجام دهند. همه اینها در نهایت منجر به این شد که تیم QA با Anpo ملاقاتی داشته باشد و رهبر اظهار داشت که “تا به حال چنین اشکالاتی را ندیده است.” او به مدیریت گفت: «من خیلی نگرانم.

یکی از مشکلات اصلی این واقعیت بود که حتی در مراحل پایانی توسعه، موارد جدیدی به بازی اضافه می شد. این به نوبه خود منجر به بروز باگ های جدید شد که به معنای کار بیشتر برای تیم QA بود. رهبر به آنپو گفت: «این در حال حاضر عادی نیست. در همین حال، تهیه‌کننده‌ای از نورپردازی در مناطق خاص ناراضی بود و می‌خواست بازی تاریک‌تر باشد تا فضای بهتری ایجاد کند، اما نه آنقدر تاریک که غیرقابل پخش باشد. در اینجا نیز همین امر صدق می کند: هنوز یک ماه تا انتشار بازی باقی مانده است.

در نهایت، همانطور که می دانیم، همه چیز درست شد، اما بدون استرس و اضطراب زیادی در پس زمینه. آنپو گفت: «ما تنظیمات زیادی را درخواست کردیم، اما این کار عالی است.

اگر خودتان از طریق Resident Evil 4 بازی نکرده‌اید، حتماً بررسی ما را بررسی کنید، جایی که Aoife می‌گوید این بازی «تقریباً به خوبی نسخه‌های بازسازی شده» است.

بازسازی Resident Evil 4 … [displays] او در نقد و بررسی Resident Evil 4 Remake Eurogamer گفت که هم به نقاط قوت بازی اصلی و هم به نوآوری‌های آن برای ارائه چیزی که برای طرفداران قدیمی به همان اندازه آشنا و برای تازه‌واردها به طرز هیجان‌انگیزی احساس می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *