پنج‌شنبه, می 2, 2024
مقاله

ببینید، من دارم تریلر Zelda: Tears of the Kingdom را مرور می‌کنم و این تریلر ضروری است

اون ساکسیفون!

بچه ها من تریلر 3 رو چندبار دیدم. من می‌شنوم که یوتیوب‌برها درباره تماشای آن بیش از 10 بار لاف می‌زنند و به تعداد افراد مبتدی خود می‌خندند. کار به جایی رسید که فکر کردم – به طور یکجانبه، صراحتا – که شاید بیشتر از هر کس دیگری در جهان آن را دیده بودم، اما دوشنبه گذشته استراحت کردم، زیرا اوضاع احمقانه شده بود. من ارزش یک سه گانه فیلم را دیده ام. ارزش پادکست‌های متعدد (من این را می‌دانم زیرا در مسیر کار به جای چت‌های آسیب‌پذیری که توسط حمایت‌های مالی تشک قطع می‌شد، به ریپ موسیقی تریلر گوش دادم). من حداقل دو پسر عموی غیربازی کردم تا قبل از اینکه من را به خانه ببرند، مودبانه در ماشینم به آن نگاه کنند، اما یکی گفت “فوق العاده” است، بنابراین خوب است. در موردش فکر کردم بسیاری از ارجاعات موسیقیاو به تمام مجموعه های واکنش نگاه کرد و به آرامی به آنها گریه کرد. من حتی ممکن است در ویدیوهایی که آنها به خاطر گریه خودشان گریه می کنند، گریه کنم.

اعتراف: من حتی تریلر را در پریمیر دانلود و دوباره ویرایش کردم (!) چون خیلی نگران بودم که قطع بصری لینک روی گلایدر قبل از آن باشد. این آهنگ ترکیدن خیلی زود بود و ریزش را خراشید. معلوم است آنقدر بد است که واقعاً مهم نیست. به هر حال سینه پر می شود.

حرف من این است که آن را دوست دارم. خیلی خوشحالم که اینقدر خوبه اغراق نمی‌کنم وقتی می‌گویم که برای چشم‌انداز The Big Trailer به اندازه خود بازی هیجان‌زده بودم.

من یکی از آن تحسین‌کنندگان کمی پاره‌شده Breath of the Wild هستم، بازی‌ای که دوستش داشتم اما بعد کمی سوختم. و من بخش زیادی از عمرم را صرف مبارزه با تفاوت های ساختاری درک شده از فرمول OG 3D Zelda کرده ام (آیا دنیای پیوسته آن بدون انتزاع بازیگوش، واقعی تر و کمتر عجیب به نظر می رسد؟! آیا آرامش فضای باز و فقدان موسیقی در منطقه حس دیگری بودن و اسطوره بودن را از دست می دهد؟!).

اما برای این تریلر معرفی نمادین Breath of the Wild نینتندو سوییچ 2017 در عشقم به هیچ کس تعظیم نمی کنم (شما آن را 20 بار دیده اید؟ اه! به شب فیلم با من خوش آمدید!). این یک ترفند جادویی 4 دقیقه ای، یک جدول زمانی، یک حماسه مینیاتوری است که شبیه حداکثر همه چیز است. آن سکون صدای امواج را قبل از محو شدن در دریای درخشان دارد. موسیقی غم انگیزی که بی کلام به شما می گوید چیزی در این سرزمین گم شده است و دوربینی که دائماً در مناظر و مناظر حرکت می کند و باعث می شود احساسی مانند موج و موج ایجاد کند. آن سکون ناگهانی وقتی شمشیر استاد را می‌بینی، برای همیشه در فضایی بیش از حد رشد کرده. سپس اقدام لازم است! و صداپیشگی! یک هیولا در آسمان و یک سنجاب روی کنده ای که می داند چیزی اشتباه است و اگر واقعاً به لانگ شات برج روبروی قلعه دقت کنید، می توانید لینک نوشته شده روی آن را ببینید. (شما زحمت کشیدید!) – با تلاش او روبرو شوید. و سپس کار می کند.

تریلر 3 Zelda: Tears of the Kingdom

همانطور که موسیقی یک دنده را تغییر می دهد خیلی همزمان با آن جیر جیر لیزر نگهبان – احساس می شود ستون فقرات. و تعادل بصری! یک جاخالی صخره ای به سمت راست، و به دنبال آن یک موج سواری Link Walrus به سمت چپ (زیرا این حرکت همه جانبه است). حالا یخ ترک خورده و هینوکس شکسته و آن رول شیپور آزاد شد به سمت راست به آهنگ رژه سپر آهسته – و من را در قسمت Deku Tree شروع نکنید: ساختمان پیانو، بزرگنمایی بی نهایت ظالمانه Link در بالای یک برج، “100 سال پیش!به دنبال آن یک قطره شاخ به سبک زیمر و یک ربات عظیم با راه راه های بنفش و من نمی دانستم که داریم می گیریم این. احساس می کند تکتونیکی. ولی! این به نوعی خرد و کلان است، به بیابان ها و شهرها می رسد و با نگه داشتن طولانی مدت روی یک گل شاهزاده خانم خاموش، زیرا این تریلر همه چیز است، هر اندازه، هر چیزی که در خطر است. بعد زلدا! و تمام آن صحنه های تابلو مانند لینک و زلدا جدا و پرتنش، بنابراین این یک بازی است که شخصی و انسانی است، و اکنون موسیقی برای آن ناله زلدا از ناامیدی تقریباً ناپدید می شود – همیشه فقط ژاپنی ها را تماشا کنید، این یک ناله ابدیت است – و این آشغال را سوراخ می کند روح، مرد. اما از تاریکی به روشنایی!: باران و اشک و به سختی هیچ پیانویی به باد و علف می زند و پیوند بر اسبی در حال تاخت و عدالت محض یک بوکوبلین سواره که شمشیر به دست دارد. و آیا زلدا در نهایت موسیقی و حرکت نیست؟! در این حوالی، یکی از همسران یک بار گفت: “من دارم احساساتی می شوم برادر.” ما حتی به فینال کلاسیک با مضمون زلدا هم نرفته ایم!

چه ترقه، چه آهنگ تصویر و صدا. بالاترین امتیاز در ویدیوی یوتیوب است “گاهی اوقات من به این تریلر برمی گردم تا چیزی را احساس کنم”.

حالا مطمئن نیستم تریلر Tears of the Kingdom یا نه کاملا دارای ظرافت متمایز 2017 است. این گیم پلی بیشتر و کات سین و ترکیب بندی کمتری دارد، بنابراین حس و حال حماسی سینمایی کمتری دارد. اما پسر آیا آن را این همه chutzpah و بسیاری از What The؟! لحظات. عظمت ارکسترال اکنون با آوازهای تحریف شده و یک ساکس مرتد نقطه گذاری شده است. اما همچنین چنین احساس گیم پلی عظیمی به ماجرایی اشاره می کند که در دستان خود نگه دارید و احساس کنید بازی. و درست از زمان افتتاح آن، فقط شما دانش.

شما آن مقدمه و حس شگفتی را از سه نت اول ساکس دریافت می کنید. اما همچنین احساس اطمینان از سرعت شروع آن، مانند خطوط آغازین یک مجری مطمئن: دستان ثابت. شما نمی توانید در چنین چیزی عجله کنید. (در اینجا من با “بهترین تریلر تاکنون” به گروه بازی خود نوشتم زیرا گفتن آن آسان بود). سپس Link free falls می‌شود و قبل از اینکه گروه کر عنوان از بین برود، داخل و خارج می‌شویم: بیا بریم. و حالا لحظه ها! نت های پیانوی BotW روی این چمن سبز گیبلی. هاتنو دارای لفاف و قارچ است. چادرهای کنار چشمه در طول روز (بررسی عکسبرداری سال 2017، سپس بارانی و گشت زنی توسط نگهبان). یک چرخ سنگی غول پیکر در تپه های کارستی اطراف کاکاریکو فرو رفته است و چیزی در بیابان در حال وقوع است. قلعه ای برمی خیزد و اکنون نت های پراکنده موضوع قلعه هیرول وجود دارد. الان تاریکه حالا عذاب است؟ موهایش مانند آتش و خشم است. و اکنون این شات از لینک دراز به سمت دست زلدا وجود دارد!

و اکنون ما هستیم رول. برای دیدن و گفتن زیاد است! کدام یک بهتر است؟! دژهای لیزری و نیزه‌های رول وجود دارد و موسیقی آرپژهای بلندی دارد که مانند دیگ‌هایی که جیغ می‌کشند بالا می‌آیند و بالا می‌روند. این تریلر در حال جوشیدن است! و سپس این آسانسور تغییر; شوک ناگهانی صدای معکوس در یک نمای نزدیک شرورانه، و آن انفجار شگفت انگیز 808، آنقدر فیزیکی سخت است، آنقدر ضربه سخت که من با صدای بلند خندیدم.

اما بعد زلدا می‌گوید «لینک» (دختر موی عالی!) و یک صدای انیمه در مردمک‌هایش می‌پیچد. ‘آخرین خط دفاعی ما لینک خواهد بود‘. و اکنون تعادل بصری بیشتری دارد زیرا او آن را در سمت چپ صفحه می گوید، و چه جوابی از سمت راست.


تریلر ژاپنی Zelda: Tears of the Kingdom

مطمئنا این بهترین است؟ برش به لینک در گلایدر و آن طغیان گروه کر و ساکس. یا بیشتر از الف است شکست، شکستگی? صدای نافذ ابر مانند پرتوهای خدا قابل شنیدن است و زمان‌سنج موسیقی Zelda در هنگام ورود. سپس منظره ای از چشم انداز آسمان گرفته شده است، و نه تنها ما در بالای قلمرو Hyrule پرواز می کنیم، بلکه در قلمرو قهرمانانه حماسی نیز هستیم. و سپس وارد می شود.

رژه سپر در حال فراخواندن است! اوج گیری موشک! اتاق میپره (چرا اون صدای بوق دومی میاد؟! باقی مونده یا افکت یا چیز دیگه؟!)! دوئل جنگ ربات DIY و حرکت کمان روبی و شعارهای ربات معکوس در ترکیب! سپس یک هیولای بزرگ دم کرده و این این جایی است که اکثر تریلرها به پایان می رسند. تریلرها همیشه با یک هیولای بزرگ به پایان می رسند! اما ما هنوز تمام نشده ایم!

Ganondorf (!) و Dramatic Shouting and Darkness قسمت 2 و تعدادی شاخک بازوی Mononoke و Wait There’s More!

اکنون به روشنایی و روشنایی قهرمانانه بازگشته ایم. تم Zelda با بالا بردن در عبارت دوم، سپس ساکس دوباره (آن ساکس!) با یک مشت پمپاژ Age of Calamity کوک که کمی شبیه موتوری است که وارد عمل می شود و حالا کار تیمی و Sidon و ‘تو تنها نیستیو خیلی چیزهای دیگر قبل از اینکه زلدا شمشیر اصلی را در دست بگیرد و این بوم بلام بلام به عنوان تبدیل شود. و نفس بکش!

سپس سه نت از لالایی زلدا و یک سفتی در فک و یک فشار در سینه. یک کودکی ناگهانی راتاتویی ووش برای کسانی که یک عمر را با زلدا گذرانده اند.


تریلر ژاپنی Zelda: Breath of the Wild محصول 2017

آیا سال 2017 را شکست خواهد داد تا تبدیل به بهترین تریلر بازی تمام دوران شود؟ اصلا مهمه؟ حالا ما هر دو را داریم! آن چیزهای غیرقابل بازی که زلدا نیستند اما به نوعی شبیه آن هستند – فرو ریخته و فشرده شده اند. موسیقی و حرکت و جادو، و حتی اکنون بخشی از افسانه: اینترنت از بین رفت.

من آن را دوست دارم – تبلیغات به عنوان امید. هیاهو به عنوان شکلی از جشن و قدردانی. از جانب برای همه چیز متشکرم زلدا، و اکنون به زودی دیگری وجود خواهد داشت. یک افسانه بازی تقریباً در مدار ما قرار دارد و چیزهای جدیدی برای دیدن و انجام دادن به ارمغان می آورد گاهی احساس می شود

مردم، این فصل جدید زلدا است. به ما اجازه دهید. لعنتی برو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *