جمعه, آوریل 26, 2024
برترین

مایکروسافت در دادگاه تجدید نظر می گوید که بریتانیا در جلوگیری از فروش Activision مرتکب “خطاهای اساسی” شده است

هفته گذشته مایکروسافت به تصمیم اداره رقابت و بازار بریتانیا مبنی بر جلوگیری از خرید اعتراض کرد جزئیات انتصاب او آشکار شدند. مایکروسافت گفته است که CMA در ارزیابی موقعیت خود در بخش بازی های ابری مرتکب “خطاهای اساسی” شده است که دلیل اصلی تصمیم بریتانیا برای جلوگیری از خرید بوده است.

مایکروسافت اعلام کرده است که CMA به‌اندازه کافی محدودیت‌های «بازی بومی» را که شامل اجرای یک بازی نصب شده بر روی دستگاه شما از طریق سرویس‌های بازی ابری است، بررسی نکرده است. مایکروسافت استدلال می‌کند که بازی‌های ابری نباید به‌عنوان یک بازار جداگانه در نظر گرفته شود، زیرا این فرصت برای گیمرها وجود دارد که به جای آن به بازی‌های بومی روی بیاورند.

مایکروسافت علاوه بر تصحیح «تعریف بازار معیوب و محدود» بازی‌های ابری در CMA، به «سه قرارداد تجاری بلندمدت» اشاره می‌کند که بازی‌های متعلق به مایکروسافت را در سایر سرویس‌های ابری، از جمله عناوین اکتیویژن، در دهه آینده ادغام می‌کند. این موردی است که Fusion از آن عبور می کند.

زمانی که اتحادیه اروپا ادغام را در اوایل ماه جاری تصویب کرد، این توافقات کلیدی برای تصمیم گیری اتحادیه اروپا بود. مارگرت وستاگر درباره تصمیم اتحادیه اروپا گفت: برای ما، این راه حل نگرانی های ما را به طور کامل برطرف کرده است. و فراتر از آن، اثرات قابل توجهی برای رقابت داشت.»

درخواست تجدیدنظر مایکروسافت علیه تصمیم CMA، پنج دلیل مختلف برای تجدید نظر را فهرست می‌کند که هر یک از آنها ادعای اشتباه در استدلال تصمیم اصلی را دارد. به عنوان بخشی از درخواست تجدیدنظر، مایکروسافت درخواست کرد که این تصمیم “به طور کامل” لغو شود و CMA هزینه های مربوط به درخواست تجدید نظر را متقبل شود.

تاکنون 37 کشور با این توافق موافقت کرده اند که بریتانیا آن را مسدود کرده و ایالات متحده هنوز این توافق را تایید نکرده است. کمیسیون تجارت فدرال از مایکروسافت برای جلوگیری از این معامله شکایت کرده است. اولین جلسه رسیدگی تا مرداد ماه سال جاری برگزار نخواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *