پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

رجی تهدید می کند که حالت Liam Neeson را برای بازیکن اولیه Zelda: Tears Of The Kingdom تغییر خواهد داد

رئیس سابق نینتندو آمریکا، Reggie Fils-Aimé، ظاهر ستاره اکشن لیام نیسون را در پاسخ به کسی که تصویری از یک کپی اولیه حفظ شده از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را پست کرده بود، تکرار کرد.

یکی از کاربران توییتر که از آن زمان حساب کاربری خود را حذف کرده است، عکسی از او منتشر کرده است که با انگشت خود به سمت عکس جلد Tears of the Kingdom در منوی اصلی نینتندو سوییچ اشاره می کند. رجی این تصویر را با این شرح نقل کرد: «نمی‌دانم چه می‌خواهی. چیزی که من دارم مهارت‌های بسیار ویژه‌ای است، مهارت‌هایی که در طول یک حرفه طولانی به دست آورده‌ام، مهارت‌هایی که باعث می‌شوند من برای افرادی مثل شما به کابوس تبدیل شوم.” شغل دوم به عنوان یک ستاره اکشن.

چگونه پوستر اصلی این نسخه را به دست آورده است، ناشناخته است. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها آن را به طور غیرقانونی به دست آورده اند، زیرا چندین مشتری در اوایل نسخه های فیزیکی آن را دریافت کردند. از آنجایی که او دیگر به نینتندو وابسته نیست، توییت رجی فقط یک شوخی است. با این حال، در گذشته اخیر، این شرکت دزدان دریایی و افشاگران را سرکوب کرده است. هکر گری بوسر به دلیل فعال کردن دزدی دریایی در نینتندو سوییچ به ۴۰ ماه زندان محکوم شد. او از آن زمان زودتر آزاد شده است، اما نینتندو 25 تا 30 درصد از درآمدهای آینده خود را تا زمانی که بدهی او به شرکت بازپرداخت شود، نگه می دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *