یکشنبه, می 5, 2024
برترین

سابر ادامه کار بر روی “تعدادی از عناوین” از جمله Space Marine 2 را تایید می کند

تیم ویلیتس، مدیر اجرایی Saber Interactive تایید کرد که استودیو پس از جدایی از مالک قبلی امبراسر، همچنان روی تعدادی از عناوین کار می کند – از جمله Warhammer 40,000: Space Marine 2، John Carpenter’s Toxic Commando و Jurassic Park: Survival.

ویلتس به اشتراک گذاری این خبر ادامه داد توییتر/X، اما در مورد اینکه چه بازی های دیگری هنوز در حال توسعه هستند یا اینکه آیا سایر بازی ها در پی خروج Saber لغو شده اند توضیح بیشتری نداد. Embracer به انتشار برخی بازی‌ها از استودیوهای متعلق به Saber مانند Killing Floor 3، Teardown و همچنین عناوین قبلی و آینده مترو ادامه خواهد داد، بنابراین احتمالاً همه آنها هنوز در حال توسعه هستند.

قرارداد Embracer با Saber Interactive به ارزش 217 میلیون دلار بود، اگرچه متیو کارچ، مدیرعامل Saber، طبق گزارش‌ها، 4A Games و Zen Studios را از طریق گزینه‌های سهام خریداری کرد و ارزش کل معامله را به 500 میلیون دلار رساند. Embracer حقوق 14 بازی در حال توسعه را در Sabre حفظ می کند و بسیاری از بازی های دقیق ناشناخته هستند، اگرچه پروژه بعدی AAA از 4A Games گنجانده شده است.

پس از شکست سرمایه‌گذاری 2 میلیارد دلاری یک صندوق تحت حمایت عربستان، Embracer اقدامات کاهش شدید هزینه‌ها را آغاز کرد. در شش ماه گذشته Embracer لغو شد 29 بازی اعلام نشده و اخراج تقریبا 1400 کارمند. عناوین لغو شده شامل یک بازی اعلام نشده Dues Ex هستند. Embracer همچنین Volition توسعه دهنده Saints Row را تعطیل کرده است. طبق گزارش ها، این شرکت به دنبال خریدار برای Gearbox Interactive است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *