سه‌شنبه, آوریل 30, 2024
برترین

یک صحنه کامل 7 دقیقه ای از Dune: Part 2 را تماشا کنید

Ahead of Dune: Part 2 در 1 مارس، پلتفرم فروش بلیت، نمایش داده می شود فاندانگو یکی از صحنه های کلیدی فیلم را به طور کامل به اشتراک گذاشته است و برخی از تصاویر جدید را به نمایش گذاشته است. این صحنه هفت دقیقه‌ای اولین سواری با کرم شنی پل را از ابتدا تا انتها نشان می‌دهد، برای طرفدارانی که نمی‌توانند تا مارس صبر کنند تا Dune بیشتری را ببینند.

صحنه ای است که نقش مهمی در اولین تریلر فیلم Dune: Part 2 ایفا می کند. با استیلگار خاویر باردم شروع می‌شود که به پل آتریدید از تیموتی شالامه توصیه‌هایی برای اولین سواری کرم‌شنی‌اش می‌دهد. وعده آتراید برای انجام «هیچ چیز فانتزی» با صحنه ای دنبال می شود که در آن کرمی را برای سوار شدن به سطح فرا می خواند و فریمن ها – از جمله چانی زندایا – به آن نگاه می کنند.

Chalamet هنگام نمایش این صحنه در اولین تریلر Dune 2 در Cinemacon گفت: «ما واقعاً شاهد تبدیل شدن پل آتریدس به یک رهبر در اینجا هستیم. نمایش کل صحنه قبل از اکران فیلم حرکتی جسورانه است، اما به نظر می رسد تا کنون با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شده است.

با این حال، کرم شنی که اخیراً همه درباره آن صحبت می‌کنند، همان کرمی نیست که در فیلم وجود دارد، بلکه سطل پاپ کورن تبلیغاتی فیلم است. بازیگران فیلم Dune 2 در اوایل این هفته در مورد سطل صحبت کردند، جاش برولین گفت: “من دستم را در آن نمی گذارم” و فلورانس پیو گفت: “این خوب نیست.”

Dune: Part 2 قبل از انتشار در 1 مارس سه تریلر رسمی داشت و هیاهو برای دنباله آن در حال افزایش است. او در بیانیه ای گفت که کارگردان دنیس ویلنوو انتظارات را برای این فیلم افزایش داده است مصاحبه فعلیمن نمی گویم فیلم بی نقص است، اما از قسمت دوم بسیار خوشحالم تا قسمت اول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *