یکشنبه, می 5, 2024
برترین

به روز رسانی بعدی Genshin Impact یک سیم کارت مدیریت Cozy Potion Shop اضافه می کند

Genshin Impact نسخه 4.5 به زودی در 13 مارس عرضه می شود و توسعه دهنده HoYoverse برخی از محتواها و ویژگی های جدیدی را که با به روز رسانی اضافه خواهند شد، اعلام کرده است. یک رویداد جدید باعث می‌شود بازیکنان یک فروشگاه معجون‌های کیمیاگری راه‌اندازی کنند، چیوری خیاطی به شخصیت‌های قابل بازی می‌پیوندد، و رویدادی دیگر به بازیکنان اجازه می‌دهد با چند گربه بامزه استراحت کنند.

در حالی که تمرکز اصلی Genshin Impact بر ساخت تیم و مبارزات مبتنی بر عناصر است، بازی با اضافه کردن حالت‌های بازی از ژانرهای مختلف – از دفاع از برج گرفته تا ساخت پایگاه، غریبه نیست. اکنون بازی می‌تواند یک شبیه‌سازی مدیریت را در رویداد جدید فصلی Alchemical Ascension انجام دهد.

در حال اجرا: تریلر Genshin Impact – نسخه 4.5 | ” بافتن تیغه ها بین براد ”

به همراه ژان و لیزا از موندشتات، بازیکنان باید یک تجارت کیمیاگری ایجاد کنند که از جمع آوری مواد تشکیل دهنده تا ساخت و فروش معجون و برآورده کردن خواسته های مشتریان شناخته شده را شامل می شود. این رویداد چندین جوایز مختلف، از جمله قطبی 4 ستاره اختصاصی “گفتگوهای حکیمان صحرا” اهدا خواهد کرد.

شخصیت قابل بازی بعدی چیوری، خیاط شیک اینازوما در پشت بوتیک چیوریا فونتین خواهد بود. چیوری یک شمشیرزن 5 ستاره ژئو است که می تواند یک خودکار آسیب رسان به نام تاموتو را احضار کند. Chiori در اولین بنر نسخه 4.5 به همراه همکار Geo خود Arataki Itto در دسترس خواهد بود. بنر دوم این به روز رسانی شامل Neuvillette و Kaedehara Kazuha است.

نسخه 4.5 همچنین دارای دو رویداد اضافی است: Feline Fortress Furrdyssey، که در آن بازیکنان می‌توانند غذا بدهند، با آن بازی کنند، و محفظه‌ای برای مجموعه‌ای از گربه‌های بامزه بسازند، و Rolling Crossfire، یک مینی بازی که شامل شلیک توپ است.

به‌روزرسانی آینده Blades Weaving Betwixt Brocade نام دارد و در تاریخ 13 مارس برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، iOS و اندروید منتشر خواهد شد. این به روز رسانی همچنین شامل تعدادی بهبود کیفیت زندگی برای بازی رایگان است که اکنون در چهارمین سال خود قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *