جمعه, می 3, 2024
برترین

ارباب حلقه ها آنلاین در این ماه تولد 16 سالگی خود را جشن می گیرد

MMO آنلاین قدیمی ارباب حلقه‌ها در ۲۴ آوریل تولد ۱۶ سالگی خود را جشن گرفت و سه هفته از جشن‌های سالگرد خود را آغاز کرد. بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌های Anniversary Scavenger Hunt و Festival درگیر شوند و به برگزاری بزرگ‌ترین آتش‌بازی‌ای که تاکنون در Bree دیده شده است کمک کنند.

شکار رفتگر از رویدادهای سالگرد سال‌های گذشته بازمی‌گردد و بازیکنان را در کل داستان بازی در یک سری کوئست‌های عظیم می‌برد. اگر بازیکنان قبلاً شکار را در سال‌های گذشته آغاز کرده باشند، می‌توانند از جایی که آخرین بار متوقف شده‌اند ادامه دهند.

تعدادی ماموریت ویژه نیز در طول این رویداد موجود است که می‌توان آن‌ها را در بری، استیج متیل، دروازه تورین، مسابقات اسب‌دوانی و درخت مهمانی انتخاب کرد. تعدادی از فروشندگان رویدادهای ویژه در سرزمین میانه ظاهر می‌شوند تا به بازیکنان اجازه دهند خوراکی‌های سالگرد، از جمله اقلام سالگرد سال‌های گذشته را خریداری کنند. می توانید راهنمای کامل رویداد سالگرد را بررسی کنید اینجابنابراین شما چیزی را از دست ندهید

با وجود سن، ارباب حلقه‌های آنلاین هنوز هم قوی عمل می‌کند و برنامه‌هایی برای توسعه‌های آینده در دست کار است. همچنین در سال گذشته در جشن پانزدهمین سالگرد بازی، به اوج 10 ساله بازی در Steam رسید.

توسعه جدیدی برای نیمه دوم سال جاری برنامه ریزی شده است که بازیکنان را به مناطق جنوبی سرزمین میانه خواهد برد. تعدادی از به‌روزرسانی‌های گیم‌پلی، از جمله به‌روزرسانی‌های کلاس، نیز در طول سال اجرا می‌شوند و رویدادهای فصلی بیشتری به زودی در راه است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *