جمعه, می 3, 2024
برترین

تاریخ 33 ساله بلیزارد در کتاب آینده جیسون شرایر ثبت شده است

تعداد کمی از شرکت‌های بازی‌های ویدیویی می‌توانند نام فوری بلیزارد اینترتینمنت را شناسایی کنند. این استودیو مسئول برخی از بزرگترین فرنچایزهای بازی های رایانه شخصی در تمام دوران است، از جمله Warcraft، Starcraft و Diablo. با این حال، رسوایی های سوء رفتار جنسی و مجموعه ای از انتشار بازی های سنگین به اعتبار این شرکت در سال های اخیر آسیب رسانده است. اگر تا به حال خواستید داستان کامل را بدانید، جیسون شرایر، روزنامه‌نگار قدیمی بازی‌ها، تاریخ 33 ساله این شرکت را در کتاب آینده‌اش شرح می‌دهد. Nice: The Rise, Fall and Future را از Blizzard Entertainment بازی کنید.

Play Nice دارای مصاحبه با بیش از 300 نفر از اعضای فعلی و سابق تیم بلیزارد از تمام دوره‌های این شرکت است، از سال‌های اولیه توسعه بازی‌های کنسول کمتر شناخته شده تا دوران طلایی Warcraft، Starcraft و Diablo در دهه 90 و 00 و ادغام. با Activision در سال 2008 و خرید اخیر توسط مایکروسافت. عنوان کتاب به یکی از ارزش‌های اصلی شرکت اشاره دارد: «خوب بازی کن. بازی عادلانه”.

خوب بازی کن

Play Nice در تاریخ 8 اکتبر منتشر خواهد شد. شما می توانید نسخه گالینگور را با قیمت 30 دلار پیش خرید کنید در آمازون. اگر اکنون پیش‌سفارش کنید، از ضمانت قیمت پیش‌سفارش آمازون بهره‌مند می‌شوید، به این معنی که فقط کمترین قیمت را از شما دریافت می‌کنید و تا زمانی که سفارشتان ارسال نشود، مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود. کتاب هنوز تخفیف ندارد، اما قیمت اکثر کتاب‌ها قبل از تاریخ انتشار در آمازون کاهش می‌یابد. همچنین با قیمت 15 دلار موجود است نسخه کیندل.

شرایر از سال 2011 بازی های ویدیویی را برای رسانه هایی مانند کوتاکو و بلومبرگ پوشش می دهد و Play Nice سومین کتاب او است که این صنعت را پوشش می دهد. اولین کتاب او، خون، عرق و پیکسل، داستان توسعه عناوین محبوبی مانند Stardew Valley و Dragon Age: Inquisition را پوشش داد. و کتاب دومش Reset را فشار دهید، شرایط کار و مسائل کارگری رایج در توسعه بازی را شرح می دهد. اگرچه هر دو کتاب ارزش خواندن دارند، خون، عرق و پیکسل یکی از چندین کتاب تاریخ بازی‌های ویدیویی است که بخشی از تبلیغات Amazon Buy One, Get One با 50% تخفیف است. از دیگر آثار قابل توجه فروش می توان به Lost In Cult’s اشاره کرد یک داستان دستی، از ایواتا بپرسمنتشر شده توسط Hobonichi، و کنسول بازی 2.0 توسط ایوان آموس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *