جمعه, می 3, 2024
اخبار

هیو جکمن در فیلم Deadpool & Wolverine ظاهر می شود، اما نکاتی درباره تریلر دارد

هیو جکمن ثابت می کند که نمی توانید یک ربع قرن را با فرنچایز مردان ایکس سپری کنید بدون اینکه بدانید چگونه با آن کمی سرگرم شوید. همانطور که جهان تماشای سوپر بول به وقت اضافه و هضم تریلر بود ددپول و ولورینجکسون در این مورد توییت کرد.

جکمن قطعا بازگشته است ددپول و ولوریناگرچه تریلر فقط با نشان دادن او از پشت در کت و شلوار سفید و نشان دادن سایه پنجه ای او به ما، ظاهر او را مسخره کرد.

چرا پنهان کاری؟ خوب، افرادی که پشت آن هستند D&Wبخش بازاریابی Wolverine احتمالاً در حال نمایش لباس Wolverine است. رایان رینولدز تابستان گذشته ظاهر جدید جکمن را در اینستاگرام خود فاش کرد، اما انتظار نمی رفت که این خبر به اندازه تریلر Super Bowl منتشر شود.

شما می توانید اینجا را کلیک کنید تا نگاهی به این لباس اما این پوستر تیزر برای ددپول و ولورین در حال حاضر نگاه را اذیت می کند: رنگ زرد و مشکی کلاسیک Wolverine با ماسک شاخدار.

به نوعی، جکمن به تازگی با رینولدز به دور کامل می رسد. این دو نقش اصلی را بازی کردند خاستگاه مردان ایکس: ولورینفیلمی که به خاطر خیلی چیزها بدنام است، اما بیشتر از همه به خاطر خیلی خیلی خیلی بدنام است بسیار برداشت عجیب از ددپول

است ددپول و ولورین عذرخواهی که سزاوار آن هستیم؟ زمانی که در 26 جولای اکران شود، متوجه خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *