یکشنبه, می 5, 2024
تکنولوژی

یوتیوب تبلیغات 30 ثانیه ای غیرقابل پرش را به تلویزیون می آورد

وقتی برای جلوگیری از تبلیغات پولی نمی‌پردازید، تماشای YouTube در تلویزیون خسته‌کننده‌تر می‌شود. همانطور که در تاریخ اعلام شد YouTube Brandcast در رویداد چهارشنبه، یوتیوب به زودی تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن را به محتوای با عملکرد برتر در تلویزیون‌های متصل اضافه می‌کند.

طبق گفته یوتیوب، بینندگان یک تبلیغ 30 ثانیه ای را به جای دو تبلیغ 15 ثانیه ای متوالی می بینند. با این حال، این بدان معنا نیست که آن تبلیغات کوتاه‌تر به طور کامل حذف می‌شوند. تبلیغات 30 ثانیه ای از طریق در دسترس تبلیغ کنندگان است انتخاب یوتیوب، یک پلت فرم تبلیغاتی انتخاب شده که 5 درصد برتر محتوای YouTube را هدف قرار می دهد. یوتیوب بیان می‌کند که ۷۰ درصد برداشت‌های YouTube Select از تلویزیون می‌آیند، که آن را به یک پلتفرم ایده‌آل برای تبلیغات طولانی‌تر تبدیل می‌کند.

یوتیوب همچنین تبلیغاتی را که در ویدیوهای متوقف شده نمایش داده می شوند آزمایش می کند

نیل موهان، مدیرعامل یوتیوب در جریان رویداد پخش برند (قابل مشاهده از طریق) گفت: «بیشتر بینندگان بیشتری در بزرگترین صفحه خانه خود یوتیوب را تنظیم می کنند. تنوع). بینندگان – به ویژه بینندگان جوان‌تر – دیگر بین نوع محتوایی که تماشا می‌کنند تفاوتی قائل نمی‌شوند.»

یوتیوب همچنین اعلام کرد که آزمایش تبلیغاتی را که زمانی که بیننده یک ویدیو را در تلویزیون متصل متوقف می کند ظاهر می شود، آغاز خواهد کرد. این شبیه به ویژگی Pause Ads است که Hulu چند سال پیش معرفی کرد و یوتیوب آن را “مکث تجربیات” می نامد. قضاوت بر اساس تصویر نمونه منتشر شده توسط هفته تبلیغاتیتبلیغات توقف موقت یوتیوب به صورت بنرهایی در اطراف ویدیو ظاهر می شوند و با کلیک کردن روی دکمه صرفنظر کردن حذف می شوند.

YouTube اشاره نکرده است که هر یک از این تغییرات – تبلیغات 30 ثانیه‌ای غیرقابل رد شدن و تبلیغات موقت – چه زمانی منتشر می‌شوند، اما ما برای جزئیات تماس گرفته‌ایم و در صورت شنیدن چیزی به‌روزرسانی می‌کنیم.

اطلاعیه های دیروز به دنبال سرکوب اخیر مسدود کننده های تبلیغات توسط پلت فرم میزبانی ویدیو صورت گرفت. هفته گذشته یوتیوب اعلام کرد که این مورد است آزمایش با پیام های پاپ آپ بیان می‌کند که «مسدودکننده‌های آگهی در YouTube مجاز نیستند» و بینندگان را تشویق می‌کند تا برای تجربه‌ای بدون آگهی در YouTube Premium مشترک شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *