شنبه, می 4, 2024
مقاله

به روز رسانی RoboCop: Rogue City “تجربه ربات شکست ناپذیر کامل را برای افسران مجری قانون” ارائه می دهد.

توسعه‌دهنده Teyon به‌روزرسانی بزرگی را برای RoboCop: Rogue City منتشر کرده است و بازی New Game Plus و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

New Game Plus به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا شیطنت‌های RoboCop خود را تکرار کنند، اما این بار با تمام مهارت‌های سخت به دست آمده و ارتقاء Auto-9 از اولین بار. توسعه دهنده گفت: این “تجربه کامل یک افسر مجری قانون ربات شکست ناپذیر” را ارائه می دهد.

RoboCop: Rogue City’s New Game Plus را می توان با خروج از بازی پس از نصب آپدیت باز کرد. این را می توان از یک فایل ذخیره قبلی انجام داد. پس نگران نباشید، لازم نیست دوباره کل مطلب را پخش کنید. تکمیل بازی همچنین یک پوسته جدید Golden Auto 9 را برای استفاده یا تحسین شما باز می کند. درسته!


در اینجا تریلر بازی جدید RoboCop: Rogue City’s New Game Plus را مشاهده می کنید.

اگر New Game Plus برای شما کافی نیست، این به‌روزرسانی RoboCop: Rogue City نیز سطح دشواری جدیدی را برای امتحان کردن شما اضافه می‌کند. این حالت که با نام “مشکلات وجود خواهد داشت” شناخته می شود، دشمنان را حتی مرگبارتر از قبل می کند. توسعه دهنده گفت این برای کسانی که به دنبال یک “چالش” هستند ایده آل است.

و همچنین موارد فوق، این برای به روز رسانی همچنین شامل موارد زیر است:

  • تراشه ها و بردهای Auto-9 بیشتری اضافه شد
  • مشکلی که در آن حالت عکاسی هنگام خروج از داخل خانه به درستی بازنشانی نمی‌شد، برطرف شد
  • رفع مشکلی که در آن دست راست RoboCop هنگام گرفتن یک دشمن انسانی ناپدید می شد و دیگر آنها را زنده نمی کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن اگر بن فوراً قفسه را باز کند، بررسی خودروی سرقت شده نادیده گرفته می شد

اعتبار عکس: تیون

Robocop: Rogue City یکی از پنج بازی برتر سال 2023 ایان ما بود. او کاملاً تحت تأثیر “گرافیک فوق العاده” و “خشونت فوق العاده جمجمه خردکن” بازی قرار گرفت. با این حال، او متوجه می شود که همه اینها در مقایسه با ترکیدن یک اسپری رنگ پریده است.

او در فهرست بازی های سال 2023 خود نوشت: «ابرهای درخشان رنگی که از آتش و گوشت شکوفا می شوند خیره کننده به نظر می رسند، و وقتی متوجه شدم که قوطی های رنگ می توانند به طرز رضایت بخشی ترکیده شوند، هرگز از یکی بدون ترکیدن رد نشدم. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *