جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

برخی از برنامه های اپل برای Vision Pro در ابتدا برنامه های iPad “تغییر نشده” خواهند بود

تعجب بزرگی نخواهد بود اگر اکثر برنامه های “بیش از 1 میلیون” اپل اعلام کند که Vision Pro با آنها راه اندازی می شود تا حد زیادی فقط نسخه های فعلی iPad یا iPhone باشند. با این حال، چیزی که کمی شگفت‌انگیز است، این است که طبق گفته مارک گورمن، برخی از برنامه‌های شخص اول بزرگ اپل، از جمله پادکست‌ها، اخبار، تقویم و یادآوری‌ها نیز وجود خواهند داشت. آ خبرنامه برای بلومبرگ امروز.

در نگاه اول، به نظر یک انتخاب عجیب و غریب برای پلتفرم بزرگ و براق جدید اپل است. با این حال، اینکه آیا این واقعاً یک مشکل است یا خیر، ممکن است به این بستگی دارد که رابط کاربری Vision Pro با نگاه و ضربه زدن چقدر با رویکرد لمسی برنامه‌ها سازگار است. به هر حال، اینطور نیست که اپلیکیشن Reminders به ​​افکت های سه بعدی خیره کننده و همه جانبه نیاز داشته باشد. اما بخشی از جذابیت این پلتفرم برای برخی افراد در قابلیت های Vision Pro به عنوان یک دستگاه بهره وری نهفته است. اگر استفاده از برنامه تقویم خسته کننده است زیرا روش ورودی اصلی این کار را انجام نمی دهد کاملا اگر این کار را انجام دهید، ممکن است کمی از تجربه شما با دستگاه 3500 دلاری کاسته شود.

پست Gurman منعکس کننده یک داستان کلی برنامه Vision Pro است که اخیراً خاموش شده است. او می نویسد که اشتیاق توسعه دهندگان به دلیل عواملی مانند کاهش 30 درصدی اپل در اپ استور کم است، که مخصوصا برای محصولی دردناک است که، او می نویسد، شرکت ممکن است تنها 80000 واحد از آن را در زمان راه اندازی ساخته باشد، بنابراین Apps فقط می تواند به گروه کوچکی از کاربران فروخته می شود. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان مستقلی که نمی‌توانند کیت توسعه‌دهنده ویژن پرو را در اختیار داشته باشند، ممکن است نخواهند قیمت اولیه بالایی را که پل حداد سازنده برنامه در مقاله‌ای رد کرد، هزینه کنند. پست ماستودون نقل شده در بلومبرگ داستان.

شرکت های بزرگ نیز خارج شده اند. نه یوتیوب و نه نتفلیکس برنامه‌ای برای راه‌اندازی هدست نخواهند داشت و هر دو از اجرای برنامه‌های آی‌پد خود بر روی آن جلوگیری کرده‌اند. در مورد آنها، شما فقط می توانید از وب سایت های آنها از طریق Safari استفاده کنید، که از آن زمان ممکن است خوب باشد هر دو طرف از پخش 4K پشتیبانی می کند با مرورگر اپل، حداقل در مک. شاید اصلاً برنامه‌های Vision Pro را از دست ندهید (مگر اینکه بخصوص در مورد اینکه بتوانید در صحرا بنشینید و تماشا کنید هیجان زده باشید). جنگ ستارگان).

هیچ‌کدام از اینها لزوماً اتهام ویژن پرو به‌عنوان یک محصول بدون دانستن نحوه استفاده مردم از آن نیست. ما قبلاً این مورد را در اپل واچ و اپل تی‌وی دیده‌ایم که هیچ‌کدام به‌خاطر اکوسیستم‌های برنامه‌های پر جنب و جوش خود شناخته شده نیستند، اما به نظر می‌رسد مردم آن‌ها را دوست دارند. و مانند آن دستگاه‌ها، هدست پلتفرمی متفاوت از iPad و iPhone است. با این حال، عدم اشتیاق توسعه دهندگان چندان دلگرم کننده نیست. در نهایت، Vision Pro برای موفقیت به بیش از چند برنامه جالب فیلم سه بعدی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *