جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

برنامه آیفون تسلا از کلیدهای دیجیتال خودرو با باند فوق العاده پشتیبانی بهتری دریافت می کند

برنامه تسلا اکنون از Ultra Wideband (UWB) در نسخه 2024.2.3 برنامه برای آیفون پشتیبانی می کند. کشف شده توسط بدون برنامه تسلا، این نوید استفاده مطمئن‌تر و ایمن‌تر از تلفن‌ها به‌عنوان کلیدهای دیجیتالی نسبت به بلوتوث را می‌دهد، زیرا ردیابی دقیق UWB ماشین را دقیقاً در کجای کلید نشان می‌دهد، که همچنین به محافظت در برابر حملات جعل مجدد کمک می‌کند.

این مقاله بیان می‌کند که حتی مهم است که بدانید در صورت سوار شدن دو نفر که کلید تلفن ماشین را دارند، کدام کاربر در سمت راننده ماشین است. این همان نوع ردیابی دقیق است که به شما امکان می‌دهد تا AirTag‌های اپل را با دقت پیدا کنید، حتی اگر موردی که به آن وصل شده‌اند در بالشتک‌های مبل شما گم شود.

این تغییر هنوز برای کاربران اندرویدی در دسترس نیست، اما برخی از گوشی‌های جدیدتر پیکسل و گلکسی دارای تراشه‌های UWB هستند، بنابراین ممکن است در برخی مواقع از آن پشتیبانی شود.

پس از دانلود به‌روزرسانی، از کاربران خواسته می‌شود «کلید تلفن خود را به‌روزرسانی کنید» و سپس درخواستی برای دسترسی برنامه به Nearby Interactions، یک تنظیم iOS که تراشه U1 آیفون را روی برنامه باز می‌کند، ارائه شود. این را می توان در تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > تعاملات نزدیک پیدا کرد.

بر این اساس بدون برنامه تسلا، فقط آخرین مدل 3 و مدل 2023 همه آیفون های 11 و بالاتر مجهز به UWB هستند. به جز مدل های SE.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *