شنبه, می 4, 2024
اخبار

عکس‌ها و ویدیوهای مورد علاقه ما در Cosplay از Dreamhack Melbourne

بازیکنان ملی پوش استرالیایی

بیرون از کمیک کان به C2E2، بیشتر پوشش های cosplay که در این سایت می بینید مربوط به کنوانسیون های آمریکاست. که اشکالی ندارد! این یک وب‌سایت آمریکایی است، بسیاری از بزرگ‌ترین نمایش‌های جهان در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شوند و عکاس بی‌باک کازپلی ما Mineralblu نیز آمریکایی است.

اما گاهی اوقات خوب است که آن را کمی سبک کنیم، اینطور نیست؟ بال هایمان را باز کنیم، به خارج از کشور پرواز کنیم، در سواحل دیگر یک نمایش کازپلی تماشا کنیم. بنابراین فوق‌العاده است که امشب این فرصت را داشته باشید که این ویدئو و گالری از بازیکنان فضایی دریم هک ملبورن را به اشتراک بگذارید، نمایشی که در اوایل امسال برگزار شد و اولین بار پس از مدت‌هاست که ما یک برنامه نمایشی ساختگی را به نمایش می‌گذاریم. قادر به ارائه

در این نمایش اسلاید، در زیر ویدیویی از این نمایش و همچنین تصاویری از برخی از بازی‌های مورد علاقه ما وجود دارد که هر کدام با اعتبار یک بازیکن، اطلاعات رسانه‌های اجتماعی و جزئیات شخصیت، واترمارک شده‌اند.

طبق معمول – پس بله، او این بار کمی تلاش کرد! – همه فیلم ها و عکس ها متعلق به ما هستند آبی معدنیو می توانید کارهای بیشتری از او را بررسی کنید در صفحه فیس بوک خود.

کازپلی مورد علاقه ما از Dreamhack Melbourne 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *