جمعه, می 3, 2024
اخبار

شایعات Halo Battle Royale، توضیح داده شده است

در تعطیلات آخر هفته 13 تا 15 ژانویه، شایعاتی در مورد لغو یک کنسرت بدون نام و اعلام نشده منتشر شد. گلوریول بتل رویال با اسم رمز پروژه تاتانکا. همه چیز با چند کامنت معمولی به یکی شروع شد 13 ژانویه جریان XboxEra پادکست، که در آن سه میزبان (جان کلارک، نیک بیکر و جسی نوریس) در مورد گمانه زنی ها در مورد لغو پروژه صحبت کردند. این داستان مانند آتش سوزی گسترده شد و چندین رسانه به بیکر به عنوان منبع اشاره کردند XboxEra یک مقاله منتشر کنید من وضعیت را روشن می کنم و مجدداً تأکید می کنم که این یک شایعه بیش نیست.

پس در واقع چه اتفاقی می افتد؟ هست یک گلوریول Battle Royale در حال توسعه است؟ آیا لغو می شود؟ آیا ما حتی به چنین چیزی نیاز داریم؟ بیایید وارد آن شویم.

آیا پروژه تاتانکا a گلوریول بتل رویال؟

وجود و توسعه این مرموز گلوریول Battle Royale خود یک شایعه است – در آوریل 2022، گلوریول پشتیبانی از استودیوی Indeed Affinity (که برای هر دو نقشه ایجاد کرد ندای وظیفه و گلوریول فرانشیزها، از جمله) اعلام کرد که روابط خود را “تعمیق” خواهد کرد با هالو بی نهایت توسعه دهنده 343 Industries. Certain Affinity دقیقاً نشان نداد که این “عمیق‌سازی” چه چیزی را به دنبال دارد، اما گفت که “به استودیو توسعه بیشتر سپرده شده است.” هالو بی نهایت به روش‌های جدید و هیجان‌انگیزی.»

در یک مصاحبه سپتامبر 2022 با VentureBeatپل سامز، مدیر عامل Affinity، این شوخی را تکرار کرد و گفت: “بزرگترین کاری که ما در حال حاضر انجام می دهیم عمومی است و بیش از دو سال است که روی آن کار کرده ایم.” هالو بی نهایت کاری انجام دهید که – آنها دستورالعمل های بسیار مشخصی در مورد آنچه ما می توانیم بگوییم ارائه می دهند. اما ما کاری را بدون اطلاع قبلی انجام می دهیم و توسعه آن چیز اعلام نشده، از ایده تا طراحی را هدایت می کنیم.»

در ژانویه سال گذشته بلومبرگ گزارش شده است این پروژه ناشناخته با اسم رمز تاتانکا و “به عنوان یک بازی سلطنتی نبرد شروع شد، اما به طور بالقوه می تواند در جهات مختلف تکامل یابد.”

علیرغم همه اینها، هیچ اطلاعیه رسمی در مورد آنچه Indeed Affinity روی آن کار می کند، وجود ندارد و هیچ تاییدی مبنی بر اینکه تاتانکا یکی است وجود ندارد. گلوریول بتل رویال. دوران ایکس باکسکلارک به من گفت کوتاکو از طریق ایمیل که نشریه «متحیر شده بود که اصلاً یک داستان بود». کوتاکو برای نظر دادن با Safe Affinity تماس گرفت. آنها از ارائه یکی خودداری کردند.

ممکن است برخی بپرسند: آیا می‌توانید بازی‌ای را که هرگز اعلام نشده است لغو کنید؟ اما من تعجب می کنم: آیا کسی می خواهد؟ گلوریول بتل رویال؟

یک اسپارتی پیروزمندانه در کانون توجه قرار گرفته است.

تصویر: 343 صنعت

هست یک گلوریول بتل رویال ایده خوبی است؟

در حال حاضر دو وجود دارد هالو بی نهایت حالت‌های بازی که یادآور نبرد رویال سنتی هستند: Last Spartan Standing اکنون از بین رفته است، یک حالت حذفی رایگان با 12 بازیکن که روی نقشه های نبرد تیم های بزرگ به رقابت می پردازند. و آخرین نسخه بازی مبارزه تیمی عالی، که تعداد بازیکنان را از 8 در 8 به 12 در 12 افزایش می دهد. Last Spartan Standing قبل از اینکه بازیکنان را برای همیشه از بازی حذف کند، پنج زندگی را به بازیکنان داد، اما همیشه برای نقشه های بزرگتر Big Team کوچک به نظر می رسید و لیست پخش چهار ماه پس از اولین بازی با Team Doubles جایگزین شد. از آن زمان دیگر برنگشته است. و حالت Big Team Battle به غیر از اندازه‌اش، اصلاً شبیه یک بازی سلطنتی نبرد نیست.

توابعی که می سازند گلوریول نکته ویژه در مورد بازی ها دقیقاً همان چیزی است که آنها را ضد BR می کند: سلاح های فوق العاده قدرتمند و در نتیجه شخصیت های قوی بازیکن، یک جعبه شنی چشمگیر و بمباران با پتانسیل بی حد و حصر و وسایل نقلیه پوچ که می توانند بین پیروزی و شکست تفاوت ایجاد کنند. هیچ یک از اینها به خوبی به حالت بتل رویال که حدود صد بازیکن را روی یک نقشه عظیم قرار می دهد (بسیار بزرگتر از هر چیزی که تا به حال دیده ایم) ترجمه نمی شود. هالو بی نهایت) با دست خالی یا با یک تپانچه بد، و از آنها می خواهد که مانند موش به اطراف بچرخند تا زمانی که سلاحی پیدا کنند که آنها را در منطقه جنگی زنده نگه دارد. تصور کنید در یکی افتادید گلوریول Battle Royale را بازی کنید و بلافاصله موشک انداز را پیدا کنید؟ برای بقیه، بازی تمام شده است.

پس نه، من اینطور فکر نمی کنم گلوریول بتل رویال ایده خوبی است. آنچه مهم است را تکرار کنید گلوریول بسیار خاص و دائما به روز می شود هالو بی نهایت چیزی است که این فرنچایز را زنده نگه می دارد – تقلید از آنچه در حال حاضر داغ در بازی است. اما به هر حال من کی هستم؟ من فقط یک زن بالغ هستم که من وارد بازی های آنلاین با هاردکور شدم هالو 3 و چه کسی اوقات فراغت خود را صرف بازی در سبک بتل رویال می کند – نظر من چقدر مهم است، درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *