شنبه, می 4, 2024
مقاله

آهنگ های مخفی F-Zero 99، لابی های خصوصی اضافه شد

بازی آنلاین نینتندو سوییچ F-Zero 99 امروز یک به روز رسانی جدید دارد که توانایی ایجاد لابی های خصوصی را اضافه می کند.

این به‌روزرسانی همچنین شامل تعدادی «تراک‌های مخفی» اسرارآمیز است که نینتندو می‌گوید «گاه‌ها در F-Zero 99» در حین بازی ظاهر می‌شوند. شگفت انگیز!

لابی های خصوصی اکنون به عنوان گزینه ای برای هر حالت بازی در دسترس هستند. این به شما امکان می دهد یک رمز عبور چهار رقمی تنظیم کنید تا شما و دوستانتان بتوانید به یک لابی بپیوندید. با این حال، مسابقات لابی خصوصی در تابلوی امتیازات ظاهر نمی شوند و EXP کمتر و امتیاز بلیط کمتری دریافت خواهید کرد.

F-Zero 99 نشان دهنده بازگشت مورد انتظار سری Reto Racer است – اگر از مشترکین Nintendo Switch Online هستید.در یوتیوب تماشا کنید

حداکثر سطح مهارت بازی F-Zero 99 از 99 به 399 و حداکثر امتیاز مهارت بازی از S20 به S50 در آپدیت امروز افزایش یافته است.

اد نایتینگل، طرفدار مقیم یوروگیمر F-Zero، این بازی را در قالب نمایش های F-Zero 99 یوروگیمر شبیه به “یک بازی رویال در یک ماشین پین بال” توصیف کرد. “این یک عجله مطلق است، اما مطمئن نیستم که قلبم بتواند آن را تحمل کند.”

F-Zero 99 به عنوان یک غافلگیرکننده انحصاری برای Nintendo Switch Online در سپتامبر گذشته منتشر شد و با عناوین اضافی و سایر موارد کوچک به روز نگه داشته شده است. برای اجرای آن، تنها چیزی که نیاز دارید یک اشتراک فعال Switch Online است – یا در ردیف بسته پایه یا بسته توسعه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *