جمعه, می 3, 2024
مقاله

هر چیزی که ممکن است از هفته افتخار یوروگیمر 2023 از دست داده باشید

سلام! در طول هفته، Eurogamer پراید را با مجموعه دیگری از ویژگی‌ها جشن گرفت که تقاطع فرهنگ عجیب و غریب و بازی را جشن می‌گرفت. مثل همیشه، برای ما افتخار و خوشحالی است که بسیاری از نویسندگان فوق‌العاده هیجان، داستان‌ها و چشم‌اندازهای آینده‌ای امیدوارکننده را در طول هفته به اشتراک می‌گذارند – و شما یک خلاصه کامل از ویژگی‌های امسال را خواهید یافت که به راحتی برای شما گردآوری شده است. خواندن آرام را در زیر ببینید.

مجدداً از مشارکت کنندگان برجسته ما (به ترتیب ظاهر): جیمز کرافت، آزی اسمیت، اد نایتینگل، شارنگ بیسواس، الی کوگینی، گرت دامیان مارتین، الکس میهان، آبونیکس، نیکاتین، لوتی لین، لورا مک گی، ایو گلدن وودز، رن بریر، دیر، آگوست آیدن بلک و دکتر. لوید (میدبه) هیوستون. همچنین از کریستین دونلان برای حمایت همیشه ارزشمندش در پشت صحنه و از مالایکا هاردی فریزر برای اثر هنری زیبا و لوگوی هفته افتخار امسال تشکر می‌کنیم.

امیدواریم از این چهارمین هفته سالانه Eurogamer Pride لذت برده باشید و البته ما به جشن گرفتن دستاوردهای جامعه LGBTQ+ در بازی ادامه خواهیم داد و مسائلی را که در طول سال بر آنها تأثیر می گذارد برجسته خواهیم کرد. در سال 2024 ما با یک هفته دیگر از جشن‌های پراید بازمی‌گردیم، و اگر جشن‌های هفته پراید اولیه یوروگیمر را از دست دادید، می‌توانید اینجا، اینجا و اینجا دنبال کنید. تا دفعه بعد!


چگونه نسل جدیدی از هنرمندان درگ مرزها را جابجا می‌کنند و بازی‌های ویدیویی را عجیب و غریب می‌سازند


اعتبار: Matti Scicluna/Eurogamer

جیمز کرافت جشن‌های هفته غرور امسال را به شیوه‌ای شگفت‌انگیز در روز دوشنبه آغاز کرد و به دنیای خرابکارانه کریتوس‌های متمایل به جنسیت، گیاهان گرمازده پیرانا و موارد دیگر پرداخت و در عین حال بررسی کرد که چگونه نسل جدیدی از اجراکنندگان درگ در حال ادغام هنر و عشق عمیق خود هستند. بازی‌های ویدیویی برای تصور دوباره آینده جسورانه‌تر و عجیب‌تر برای بازی.

«همه این هنرمندان درگ دریافته‌اند که مخاطبان ظاهر الهام‌گرفته از بازی‌های ویدیویی خود را دوست دارند، و به راحتی می‌توان فهمید که چرا: هر چهار مجری عشق مسری به بازی‌ها و فرهنگ بازی دارند. اینها آماتورهایی نیستند که از محبوبیت بازی های ویدیویی برای کسب امتیاز اینترنت سریع استفاده کنند. بلکه آن ها خبره هایی هستند که هم درگ و هم بازی را دوست دارند و راهی برای جمع کردن علایق خود پیدا کرده اند. بالاخره باید یک شخصیت را خوب بشناسید تا یک شخصیت را دگرباش کنید. همانطور که مری اوکارت به صراحت می گوید، “مهم ترین چیز این است که بازی ها را خوب بشناسی.”

[ Read the full article here ]


وقتی پیدا شد… و شرم را پس بزن


اعتبار: Dreamfeel/Eurogamer

روز سه‌شنبه، آزی اسمیت از رمان تحسین‌شده بصری توسعه‌دهنده Dreamfeel بازدید کرد و نگاهی دقیق‌تر به مضامین خودنابودی در دنیایی انداخت که اعضای جامعه LGBTQ+ اغلب به تعقیب خود و “بررسی” خود عادت دارند. عجیب بودن عمومی.

” [feeling of “checking” yourself is] بهتر است این را به عنوان تنش بین آنچه مردم از ما انتظار دارند و ما واقعاً … یا آنچه می خواهیم تبدیل شویم، در نظر بگیریم. آینده های خیالی مانند قرقره های فیلم بر روی بدن ما پخش می شود و پوست زیرین را تار می کند. این تنش بسیار شبیه شرم است. اما در حالی که بازی‌های ویدیویی معمولاً ظرافت یک پتک را دارند که از دیوار کوبیده می‌شود، گاهی اوقات مکانی عالی برای کشف مسائل عجیب و غریب هستند و به ما این فرصت را می‌دهند تا آنطور که می‌خواهیم باشیم یا آن تجربیات منحصربه‌فرد را در روشی منحصر به فرد برای کاوش داشته باشیم. . “

[ Read the full article here ]


نمایش LGBTQ+ Final Fantasy 16 ثابت می‌کند که این سریال در حال مدرن شدن است


اعتبار: Square Enix/Eurogamer

روز چهارشنبه، اد نایتینگل از Eurogamer، یکی از طرفداران مادام العمر فاینال فانتزی، درباره هیجان این مطلب نوشت که در نهایت احساس می کنید توسط سریال مورد علاقه تان تماشا می شوید، در حالی که آخرین قسمت گام های جسورانه ای به سمت روایت گسترده تر برداشته است… همه اینها با شروع یک بوسه

بسیار نادر است که در بازی‌های AAA شاهد حضور LGBTQ+ باشید. اما دیدن آن در اینجا، همچنین در یک بازی فاینال فانتزی، برای من بسیار لذت بخش بود… آنها می بوسند، لحظه ای لطیف در میان خونریزی. و سپس به راه خود ادامه می دهند. این معتبر است، عادی است. این رابطه جنسی نیست، فقط دو شخصیت است که صمیمیت مشترک دارند.”

[ Read the full article here ]


پورن هنری و لارپ های سکسی: بازی ها، بدن ها و حقوق دگرباشان


اعتبار: Vesperal/Eurogamer

در ادامه، Sharang Biswas ما را به سفری سریع در میان لذت‌های فیزیکی برد، و پیوند شاید شگفت‌انگیز بین پورنوگرافی و بازی‌های آنالوگ را بررسی کرد – و سازندگانی را که در فضاهای بین صمیمیت و بازی طراحی می‌کنند، معرفی کرد.

“اگر قلمرو غوطه ور شدن فیزیکی بخشی از قلمرو خود را به ژانر پورنوگرافی تسلیم کند، بقیه باید کاملاً تحت اقتدار بازی های آنالوگ باشد. بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی، بازی‌های زمین بازی، بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی، و لَرپ – این شکل‌ها با فیزیک بدنی شرکت‌کنندگان درگیر می‌شوند به گونه‌ای که هیچ هنر دیگری نمی‌تواند… از برخی جهات، پورنوگرافی و نقش‌آفرینی با آنها مرتبط است. منطق های مشابه هر دو داستان ها را در بدن ها قرار می دهند. حتی اگر از خودلذتی فعال صرف نظر کنم، لذت شهوانی که از یک ادویه تجربه می کنم امکان پذیر است. این قانون فقط شوخی است، زیرا ما جهان را به صورت فیزیکی تجربه می کنیم.

[ Read the full article here ]


دانگانرونپا و شادی های غافلگیرکننده عملکرد عجیب و غریب


اعتبار: Spike Chunsoft/Eurogamer

و در روز جمعه، الی کوگینی به هفته پراید دیگری بازگشت تا جنبه ناخوشایند نمایندگی LGBTQ+ را با تمرکز ویژه بر سریال Danganronpa جشن بگیرد. مطمئناً، بازی‌ها می‌توانند در تلاش‌هایشان برای فراگیر شدن بسیار کوتاه بیایند، اما گاهی اوقات، حتی در این موارد، زیبایی عجیب و غریبی در آن وجود دارد.

«من خیلی به این فکر می‌کنم که چگونه عجیب و غریب همیشه توسط برخی افراد غیردگرباش جذاب و قدرتمند بوده است، در حالی که ترسناک و تهدیدکننده نیز دیده می‌شود. توسعه دهندگان Danganronpa فاقد کلمات مناسب هستند یا برنده شدند.» اگر از آنها استفاده نکنند، ارتباط زیادی با بازیگران بالقوه عجیب و غریب ندارند و بر این اساس گاهی اوقات اشتباه می کنند و به کلیشه های مضر متوسل می شوند. اما آنها همچنین علاقه شدیدی به قدرت و زیبایی پویایی های عجیب و غریب و روش هایی دارند که این کار را انجام می دهند و داستان هایی را که می گویند غنی می کنند.

[ Read the full article here ]


بازی عجیب و غریب مورد علاقه من


اعتبار عکس: Eurogamer

در نهایت، برای هفته غرور امسال، ما با برخی از سازندگان مورد علاقه خود صحبت کردیم، یادداشت هایی را به عنوان یک تیم به اشتراک گذاشتیم، و حتی آرشیوهای Eurogamer را جستجو کردیم تا لیستی (به دور از قطعی) از برخی از بازی های بسیار مورد علاقه خودمان را گردآوری کنیم. . بخوانید و شاید حتی برخی از موارد دلخواه خود را به اشتراک بگذارید!

[ Read the full article here ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *