چهارشنبه, می 1, 2024
PC

چرا من عاشق مکان های بی خطر در بازی های ترسناک هستم

برخی از بازی‌های ترسناک در قلعه‌های ترسناک، دیوانه‌خانه‌های متروکه، سفینه‌های فضایی متروکه یا سیرک‌ها با سیاست‌های استخدام نابخردانه در مورد دلقک‌های قتل جریان دارند. برخی دیگر در مکان‌های کمتر غیرعادی مانند خیابان‌های حومه شهر، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، مدارس یا خانه‌های معمولی قرار دارند. متوجه شدم که نوع دوم بیشترین تأثیر را دارد و مدت ها پس از پایان آن ذهن من را آزار می دهد، مانند تصویری که نباید در اینترنت نگاه می کردم.

چرا دوست دارم

(اعتبار تصویر: شهر سایلنت هیل/کونامی)

در چرا دوست دارم، نویسندگان PC Gamer جنبه ای از بازی های رایانه شخصی را که دوست دارند انتخاب می کنند و در مورد اینکه چرا اینقدر درخشان است می نویسند. این هفته، جودی از وحشت خانگی قدردانی می کند.

بازی‌های Silent Hill در این کار به‌ویژه خوب هستند و باعث شدند که من نسبت به بیمارستان‌ها احساس دوگانگی بیشتری نسبت به قبل داشته باشم. بیمارستان ها در ابتدا مکان های پر استرسی هستند، اما سایلنت هیل 2 همچنین از مکان های پیش پا افتاده ای مانند ساختمان های آپارتمانی، یک کلوپ شبانه، یک جامعه تاریخی و حتی یک سالن بولینگ دیدن می کند که همه آنها مملو از وحشت هستند. یک صحنه کوتاه در یک قبرستان ثابت می کند که لحظه ای نادر از امنیت است. اگرچه Silent Hill 2 در نهایت به یک زندان زیرزمینی تاریک فرو می‌رود، پایان وحشتناک آن در جای دیگری رخ می‌دهد: استراحتگاهی در کنار دریاچه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *