شنبه, می 4, 2024
برترین

جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا در نقش الکترا از Daredevil دوباره ایفای نقش کند.

درست زمانی که فکر می کنید دیگر هرگز آن سای را انتخاب نخواهید کرد، ناگهان 20 سال می گذرد، شما 51 ساله می شوید و از طرف مارول تماس می گیرید – و دوباره برگشتید. جنیفر گارنر در فیلم بعدی Deadpool 3 در نقش Marvel’s With Elektra دوباره ایفای نقش خواهد کرد. هالیوود ریپورتر.

جنیفر گارنر در سال 2003 در فیلم Daredevil و در سال 2005 در Elektra در نقش الکترا ناچیوس ایفای نقش کرد و اکنون به این نقش در Deadpool 3 بازخواهد گشت. به نظر می رسد Deadpool 3 تعداد انگشت شماری از بازیگران را از بازنشستگی ابرقهرمانی بیرون می کشد. رایان رینولدز پس از سال‌ها سرزنش یکدیگر در شبکه‌های اجتماعی، بازی Deadpool 3 را در کنار هیو جکمن اعلام کرد و تایید کرد که او از دوران بازنشستگی خارج می‌شود تا دوباره در نقش ولورین بازی کند.

گزارش THR نیز در ادامه می آید شایعات اینکه خود بن افلک به عنوان Daredevil برای این فیلم بازخواهد گشت و اوایل بهار شایعاتی مبنی بر بازگشت جیمز مارسدن، فامکه جانسن و هالی بری به ترتیب در نقش Cyclops، Jean Grey و Storm منتشر شد. این شایعات اساسا شایعه هستند، اما به نظر می رسد بازگشت گارنر به آنها اعتبار می بخشد.

همانطور که THR اشاره می کند، مشارکت گارنر نشان می دهد که Deadpool 3 دارای نوعی جزء چندجهانی است. برای سریال منطقی است. رایان رینولدز برای اولین بار نسخه ای از شخصیت مقابل جکمن را در X-Men Origins: Wolverine و اولین فیلم Deadpool که اکران شد، در زمانی که فیلم های X-Men با بازی جیمز مک آووی و مایکل فاسبندر با بازی چارلز خاویر و مگنیتو ریبوت شدند، مجسم کرد. فاکس دو فیلم اول ددپول را منتشر کرد، در حالی که سومین فیلم توسط استودیو مارول دیزنی تولید می شود.

به عبارت دیگر، مرک با دهانی که دیوار چهارم را می شکند، خود نوعی چندجهانی تک نفره است. ما شرط می‌بندیم که او، گارنر و سایر بازیگران ظاهراً بازگشته در نقش‌های قبلی‌شان اضافه‌کاری خواهند کرد. گارنر، به ویژه، یکی از اولین زنانی بود که یک فیلم ابرقهرمانی را در الکترا کارگردانی کرد، اما این فیلم در باکس آفیس و منتقدان ضعیف عمل کرد – در Rotten Tomatoes 11 درصد به دست آورد. همه چیز یادآور لحظات پایانی فیلم اخیر فلش است که با یک بازیگر سابق دی سی کامیکس به پایان رسید.

شاون لوی که قبلا با رینولدز در فیلم های آزاد و پروژه آدام کار کرده بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. علاوه بر رینولدز، جکمن و گارنر، بازیگران بازگشته عبارتند از مورنا باکارین در نقش ونسا، لزلی اوگامز در نقش Blind Al، Brianna Hildebrand در نقش Negasonic Teenage Warhead (در حال حاضر Negasonic Adult Warhead؟)، کاران سونی در نقش دوپیندر و راب دلانی در نقش پیتر، تنها عضو بازمانده از Deadpool’s X-Force. Deadpool 3 در حال حاضر برای اکران در 4 می 2024 برنامه ریزی شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *