یکشنبه, می 5, 2024
برترین

فیلم جدید Predator در حال ساخت به نام “Badlands”.

دن تراختنبرگ، نویسنده و کارگردان پیش درآمد Predator در سال 2022، یک فیلم مستقل جدید از این مجموعه با عنوان Badlands را کارگردانی خواهد کرد. هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که گزارش داد

جزئیات داستان «Badlands» در حال حاضر در دست بررسی است و تولید آن اواخر امسال آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود تراختنبرگ که برای کارش در Prey نامزدی امی را دریافت کرد، با این آخرین قسمت، دنیای Predator را بیشتر گسترش دهد. موفقیت Prey on Hulu که به عنوان پربیننده‌ترین اولین نمایش این پلتفرم رکوردها را شکست، استودیو قرن بیستم را برانگیخت تا این فرنچایز را بیشتر بررسی کند.

در حالی که برنامه های اکران Badlands هنوز در حال تعلیق است، با توجه به استقبال چشمگیر قرن بیستم با بوگیمن در تابستان 2023 و تصمیم برای اکران Alien: Romulus در سینماها در ماه آگوست و نه فقط در Hulu همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، بعید به نظر می رسد. ، قابل قبول به نظر برسد.

تراختنبرگ همچنین کارگردان فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things خواهد بود و قبلاً پروژه هایی مانند 10 Cloverfield Lane، پایلوت The Boys و Black Mirror: Playtest را کارگردانی کرده است.

فیلم اصلی Predator به کارگردانی جان مک تیرنان در سال 1987 اکران شد و آرنولد شوارتزنگر، کارل ودرز (که اخیرا درگذشت) و جسی ونتورا به عنوان کماندوهایی که توسط یک بیگانه در جنگل تعقیب می‌شوند، بازی کردند. این فیلم سه دنباله داشت: Predator 2 (1990)، Predators (2010) و The Predator (2018).

در نقد GameSpot’s Prey، نویسنده مت الفرینگ می‌گوید: «اگر از طرفداران قدیمی داستان Predator هستید و به فیلم‌ها، کمیک‌ها و هر چیز دیگری که دستتان می‌آید، علاقه دارید، احتمالاً آنچه را که می‌بینید دوست خواهید داشت. ارائه شده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *